ZAGREB, 13. svibnja 2004. (Hina) - Zamjenik zagrebačke gradonačelnice Stipe Tojčić sa suradnicima i predstavnicima izvođača obišao je danas radove na denivelaciji križanja Heinzelova-Slavonska-Radnička započetih krajem prošlog
tjedna.
ZAGREB, 13. svibnja 2004. (Hina) - Zamjenik zagrebačke gradonačelnice
Stipe Tojčić sa suradnicima i predstavnicima izvođača obišao je danas
radove na denivelaciji križanja Heinzelova-Slavonska-Radnička
započetih krajem prošlog tjedna.#L#
Projektom je predviđeno da se da se glavni kolnici Slavonske avenije
prevode nadvožnjacima u gornjoj razini, a kolnici Heinzelove i
Radničke ceste ostaju u donjoj razini i formiraju semaforizirano
raskrižje. Također je predviđena i rekonstrukcija komunalnih
instalacija. Investicija je vrijedna oko 170 milijuna kuna, a radovi
bi trebali biti dovršeni u roku od godinu dana.
"To je vrlo zahtjevna investicija, jer je raskrižje vrlo
komplicirano, a i zbog zamjene instalacija. No, nadam se da će radovi
biti dovršeni i prije roka", rekao je Tojčić novinarima najavivši da
će svakog mjeseca na konferenciji za novinare izvještavati o
učinjenome. Dodao je da će se nastojati intenzivirati radovi tijekom
cijelog dana, pa i noću bude li potrebno. Problema u prometu će biti,
no to se ne može izbjeći, ali će se regulacijom prometa nastojati
smanjiti, rekao je Tojčić.
Odgovarajći na novinarski upit o kašnjenju početka radova, Tojčić je
rekao da je ono uzrokovano postupkom rješavanja imovinsko-pravnih
odnosa i otkupa zemljišta.
Radove izvodi 10 hrvatskih tvrtki, među kojima su i Viadukt,
Hidroelektra-niskogradnja, Tehnika i Industrogradnja. Projekt je
izradila tvrtka IPZ-a, a koordinaciju radova provodi Gradski ured za
izgradnju Grada.
Radovi će se izvoditi u tri faze, a u prvoj se radovi odvijaju na
južnoj polovini raskrižja, dok se promet odvija sjevernim dijelom
raskrižja s po jednom prometnom trakom za smjer istok-zapad i obratno.
Raskrižjem nije moguće prometovati smjerom sjever jug i obratno, pa je
na snazi posebna regulacija prometa. Kako bi se rasteretile okolne
prometnice i križanje Držićeva - Vukovarska na koje je prebačen veći
dio prometa sa Slavonske avenije, otvorena je Rapska ulica i
preprogramirani su semafori na susjednim križanjima.
Raskrižje Slavonske avenije s Heinzelovom i Radničkom cestom jedno je
od najopterećenijih u gradu i njime je do početka rekonstrukcije
dnevno prolazilo i do 100 tisuća vozila.
(Hina) xdm yaz
(Hina) xdm yaz