KANFANAR, 12. svibnja 2004. (Hina) - U svibnju iduće godine bit će okončan i pušten u promet kompletan zapadni krak Istarskog ipsilona, što znači da će svi ugovoreni rokovi biti na vrijeme ispoštovani, kazao je na današnjoj
konferenciji za novinare u Kanfanaru direktor Bina Istre David Gabelica.
KANFANAR, 12. svibnja 2004. (Hina) - U svibnju iduće godine bit će
okončan i pušten u promet kompletan zapadni krak Istarskog ipsilona,
što znači da će svi ugovoreni rokovi biti na vrijeme ispoštovani,
kazao je na današnjoj konferenciji za novinare u Kanfanaru direktor
Bina Istre David Gabelica.#L#
Nakon izgradnje južne dionice Vodnjan-Pula ovo će koncesijsko
društvo upravljati i održavati ukupno 144 kilometara cestovne mreže od
Matulja do Pule i Dragonje, rekao je Gabelica na konferenciji održanoj
u povodu organiziranog posjeta novinara ovom najvećem istarskom
gradilištu.
Komentirajući dinamiku dosadašnjih radova koji teku prema planu
rečeno je kako su se izvođač radova francuska građevinska tvrtka
Bouygues i koncesionar Bina Istra morali uhvatiti u koštac s vrlo
zahtjevnom zadaćom budući se radi o teškoj i zahtjevnoj trasi.
Upozorili su i da još nisu ishodovane lokacijske dozvole za početak
izgradnje dionice Vodnjan-Pula pa im je stoga teško predvidjeti
konačni rok dovršetka njene izgradnje.
Odgovarajući na novinarski upit predstavnik Bouyguesa Francois
Xavier de Malherbe rekao je kako je domaća građevinska operativa
angažirana na izgradnji 26 građevinskih objekata i na izgradnji
sustava odvodnje, dok Bouyguesove ekipe grade vijadukte i izvode
zemljane radove.
Na ocjene njemačkog auto kluba ADAC da tunel Učka spada među
najnesigurnije u Europi, direktor Bina Istre za upravljanje i
održavanje Aleksandar Anzur ustvrdio je kako su u tunelu Učka
ostvareni najviši europski sigurnosni standardi u što je do sada
uloženo ukupno 20 milijuna kuna.
Novinari su prošli dionicama Nova Vas-Medaki do Umaga gdje se
građevinari susreću s vrlo teškim terenom, što se posebice vidi pred
budućim mostom Mirna, na dionici Nova Vas-Višnjan, koji će premostiti
dolinu i korito rijeke Mirne, uz pomoć dva upornjaka i 21 betonskog
stupa.
(Hina) xbžuž yds
(Hina) xbžuž yds