ZAGREB, 11. svibnja 2004. (Hina) - Izložba fotografija troje austrijskih majstora fotografije iz Graza, supružnika Louise i Ernesta Koschucha te njihova sina Ernesta mlađeg, otvorena je večeras u Galeriji Fotokluba Zagreb.
ZAGREB, 11. svibnja 2004. (Hina) - Izložba fotografija troje
austrijskih majstora fotografije iz Graza, supružnika Louise i Ernesta
Koschucha te njihova sina Ernesta mlađeg, otvorena je večeras u
Galeriji Fotokluba Zagreb. #L#
Obitelj Koschuch zajednički izlaže od 1991. pod nazivom
"3*Koschuch". Članovi su Austrijske umjetničke udruge Dynamic Photo
Art Ž Performance iz Graza. U zagrebačkoj galeriji Spot izlagali su
2002. u sklopu izložbe članova Dynamica, a na večerašnjoj izložbi
predstavljaju se sa 60 radova.
Louise izlaže deset fotografskih slika arhitekture Pariza i Trsta,
Ernest 20 fotografskih slika aktova, a Ernest mlađi deset prizora iz
Speakers Cornera londonskog Hydea Parka i deset fotografskih slika
nedovršenih i napuštenih građevina na Otoku izvan turističke sezone.
Autor predgovora u katalogu izložbe Nenad Predovan ističe kako na
fotografskim slikama Louise Koschuch (1938.) nema ljudi, nego se vidi
samo arhitektura kuća za stanovanje dvaju gradova - Pariza i Trsta.
Slike Pariza fokusira uvijek iz donjega kuta ulice kao da je upravo
istom pozicijom objektiva željela pokazati raskoš i bogatstvo
arhitekture.
Za razliku od toga smirenoga, klasičnog ritma, na fotografijama Trsta
ritam je razbijen. To su, kako ističe Predovan, fotografije zgrada s
kraja 20. stoljeća - betonski masivni blokovi, od kojih su sagrađene
košnice za stanovanje. Nepreglednu sivu hrpu betona Louise fotografira
uvijek iz drugoga kuta.
Ženski aktovi su jedan od omiljelih i neiscrpnih motiva Ernesta
Koschucha (1926.). Tim aktovima pristupa u širokom tematskom i
izražajnom rasponu. Jednom su to aktovi u pokretu i nesputanoj
razigranosti, zatim u odnosu prema tijelu muškarca, ponekad su aktovi
prikazani kao skulpture isklesane u mramoru. Kad predstavlja detalje
ženskog tijela, to su najčešće grudi, kompozicije kojih prelaze u
apstrakciju i prerastaju u značenje, neovisno o samu objektu snimanja.
Ernest Koschuch mlađi (1972.) svoje motive za "life fotografiju"
našao je na Speakers Corneru u Londonu, svjetski popularnu mjestu, na
kojemu se svatko može izdvojiti i održati govor ili uključiti se u
raspravu s govornikom. S puno duha mladi autor pokazuje ozračje
događaja u parku, odnos govornika i publike, gestikulaciju, natpise i
sav dekor tih javnih tribina.
Zahvaljujući univerzalom jeziku fotografije, zagrebačka publika može
podijeliti izazov izloženih fotografskih slika s iskustvom gledatelja
iz više europskih zemalja, u kojima su njih troje izlagali, navodi
Predovan.
Izložba je otvorena do 31. svibnja.
(Hina) xatod yln
(Hina) xatod yln