ZAGREB, 10. svibnja 2004. (Hina) - Britanska tvrtka Durex, poznata po proizvodnji kondoma, započela je danas, drugu godinu zaredom, istraživanje o seksualnim navikama i ponašanju građana Hrvatske, u kojem će svi zainteresirani na
stranici www. durex.com/hr moći odgovoriti na 25 pitanja u vezi njihova seksualnog života i odnosa prema seksu.
ZAGREB, 10. svibnja 2004. (Hina) - Britanska tvrtka Durex, poznata po
proizvodnji kondoma, započela je danas, drugu godinu zaredom,
istraživanje o seksualnim navikama i ponašanju građana Hrvatske, u
kojem će svi zainteresirani na stranici www. durex.com/hr moći
odgovoriti na 25 pitanja u vezi njihova seksualnog života i odnosa
prema seksu.#L#
Anketa se provodi istodobno u 145 zemalja i trajat će do 19. srpnja,
a rezultati će biti predstavljeni 12. listopada, nakon što za sve
zemlje budu obrađeni u centrali Durexa u Manchesteru, najavila je na
konferenciji za novinare direktorica Durexa za Hrvatsku Tatjana Rogar.
Upitnik ovogodišnjeg istraživanja sastoji se od devetnaest pitanja
koja su jednaka za sve zemlje, dok šest pitanja odabire svaka pojedina
zemlja. Osim o učestalosti seksualnih odnosa, pitanja će se odnositi i
na omiljeno kontracepcijsko sredstvo, iskustva sa seksualnom
edukacijom te spolnim bolestima. Ponovno će se birati najseksipilniji
Hrvat i Hrvatica.
Prošlogodišnje istraživanje pokazalo je da su Hrvati među seksualno
najaktivnijim nacijama, jer su zauzeli peto mjesto po učestalosti
seksualnih odnosa. 71 posto sudionika ankete tada je bilo zadovoljno
svojim seksualnim životom, no zabrinjavajuće je slabo bilo poznavanje
odgovornog seksualnog ponašanja, jer čak trećina mladih nije bila
upućena u moguće posljedice upražnjavanja seksa bez zaštite.
Medijski pokrovitelj Durexova istraživanja jest Iskon internet pa je
pristup Durexovim stranicama omogućen i preko www.iskon.hr.
(Hina) xmt ymd
(Hina) xmt ymd