ZAGREB, 6. svibnja 2004. (Hina) - Zagrebačka putnička agencija Generalturist u turističkoj predsezoni bilježi 20 posto bolje rezulatate u odnosu na prošlu godinu, a unatoč trenutno dobrom bookingu ljetnih odmora na Jadranu u glavnom
dijelu sezone zbog jakog eura i slabljenja dolara očekuju rezultate slične prošlogodišnjim ili tek blagi porast.
rizam/ugostiteljstvo
ZAGREB, 6. svibnja 2004. (Hina) - Zagrebačka putnička agencija
Generalturist u turističkoj predsezoni bilježi 20 posto bolje
rezulatate u odnosu na prošlu godinu, a unatoč trenutno dobrom
bookingu ljetnih odmora na Jadranu u glavnom dijelu sezone zbog jakog
eura i slabljenja dolara očekuju rezultate slične prošlogodišnjim ili
tek blagi porast.#L#
Pojašnjavajući takva očekivanja glasnogovornica Generalturista Maja
Weber na današnjem je susretu s novinarima istaknula da su tzv.
dolarske destinacije, poput Tunisa, Egipta, Grčke i drugih, ove godine
u prednosti jer zbog slabijeg dolara mogu u ljetu ponuditi niže cijene
nego primjerice "eurska" Hrvatska, posebno u last minute ponudi. Te su
cijene ove godine u ponekim destinacijama i do 40 posto niže za
sedmodnevne aranžmane avionom. Dodaje i da njihovi inozemni partneri
često upozoravaju na visoke cijene hrvatskog hotelskog smještaja u
odnosu na druge zemlje, te da će agencije zbog toga teško ostvariti
bolje rezultate nego lanjskog ljeta.
Direktor nautike i autobusnog parka Predrag Alebić naglasio je pak da
Generalturist u sklopu obnove produkcije svojih programa obnavlja i
vozni park pa su tako početkom svibnja nabavili dva nova turistička
autobusa. Prosječna nabavna cijena po autobusu je, kazao je, oko 230
tisuća eura. S obzirom na dovršenje novih kilometara autocesta po
Hrvatskoj Alebić očekuje i bolju prodaju autobusnih programa. Za jesen
je pak najavio i obnovu postojećih 15 autobusa kao i nabavu novih
mini-autobusa. U vezi nautike i iznajmljivanja plovila Alebić ove
godine očekuje bolju sezonu nego lani, a trenutno ta agencija ima 10
jedrilica.
(Hina) xtam yds
(Hina) xtam yds