BERLIN, 1. svibnja 2004. (Hina/Reuters) - Istraživanje njemačkog automobilističkog magazina "Men's Car", provedeno na 2.253 vozača i vozačica u dobi od 20 do 50 godina, pokazalo je da su spolno najaktivniji vozači BMW-a.
BERLIN, 1. svibnja 2004. (Hina/Reuters) - Istraživanje njemačkog
automobilističkog magazina "Men's Car", provedeno na 2.253 vozača i
vozačica u dobi od 20 do 50 godina, pokazalo je da su spolno
najaktivniji vozači BMW-a.#L#
Prema rezultatima tog istraživanja muški vlasnici BMW-ovih vozila u
prosjeku imaju 2,2 spolna odnosa tjedno. Na ljestvici su odmah iza
njih vozači Audija (2,1 odnosa tjedno), Volkswagena (1,9), Forda (1,7)
i Mercedesa (1,6). Među vozačima automobila koji nisu proizvedeni u
Njemačkoj, "najaktivniji" su vozači talijanskih automobila (u prosjeku
2 spolna odnosa tjedno) a za njima slijede vozači francuskih (1,9),
japanskih (1,8), švedskih (1,6) i južnokorejskih automobila (1,5).
Zanimljivo je da su vlasnici Porschea na ljestvici jako nisko - u
prosjeku 1,4 odnosa tjedno.
Kod vozačica su na vrhu one koje voze francuska vozila (2,1) a za
njima slijede vlasnice Audija i talijanskih automobila (2,0) te BMW-a
(1,9) dok su vlasnice Porschea opet nisko (1,2)
(Hina) xsb ysb
(Hina) xsb ysb