LONDON, 28. travnja 2004. (Hina/Reuters) - Dionice Unilevera potonule su danas gotovo sedam posto nakon što je taj britansko-nizozemski div potrošne robe objavio kako je nezadovoljan sa svega 1,3-postotnim rastom prodaje svojih 400
vrhunskih brandova u prvom ovogodišnjem tromjesečju, što će rezultirati promjenama u upravi.
LONDON, 28. travnja 2004. (Hina/Reuters) - Dionice Unilevera potonule
su danas gotovo sedam posto nakon što je taj britansko-nizozemski div
potrošne robe objavio kako je nezadovoljan sa svega 1,3-postotnim
rastom prodaje svojih 400 vrhunskih brandova u prvom ovogodišnjem
tromjesečju, što će rezultirati promjenama u upravi.#L#
Unilever, čiji najpoznatiji brandovi uključuju Hellmann's i Knorr za
prehrambene proizvode, Dove, Lux i Sunsilk u kategoriji proizvoda za
osobnu njegu i dr., nastavio je tako bilježiti slabu prodaju kao i u
2003. Njegovi najveći europski rivali u području hrane, poput Nestlea
i Krafta izvijestili su o porastu prihoda većem od pet posto.
"Nismo sretni s našom kratkoročnom poslovnom izvedbom i poduzimamo
akcije kako bismo to riješili", priopćio je predsjednik uprave te
kompanije Niall FitzGerald. Po riječima glasnogovornika Unilevera, te
akcije uključivat će promjene u menadžmentu te uvođenje novih
proizvoda, uz istodobnu oštriju cjenovnu borbu s konkurentima, posebno
u Njemačkoj, Francuskoj i Nizozemskoj.
(Hina)xsbo yvmo
(Hina)xsbo yvmo