ZAGREB, 26. travnja 2004. (Hina) - PROMET U MALOPRODAJI U VELJA^I VE]I ZA 1,9 POSTO U ODNOSU NA SIJE^ANJ
usluge
ZAGREB, 26. travnja 2004. (Hina) - PROMET U MALOPRODAJI U VELJA^I VE]I
ZA 1,9 POSTO U ODNOSU NA SIJE^ANJ #L#
HINA - Financijski servis
Promet od trgovine na malo u velja~i ove godine bilje`i blagi porast
u odnosu na sije~anj i to nominalno za 1,9 posto, a realno za 2,1
posto, podaci su Dr`avnog zavoda za statistiku. Na godi{njoj razini,
odnosno prema velja~i pro{le godine promet u maloprodaji porastao je
nominalno za 3,8 posto, a realno za 2,1 posto. Na godi{njoj razini to
je ne{to ni`e od podataka za sije~anj, kada je promet u trgovini na
malo u odnosu na sije~anj pro{le godine bio nominalno 4,8 posto, a
realno 2,5 posto ve}i, {to upu}uje na nastavak tendencija usporavanja
rasta prometa u maloprodaji. U velja~i u odnosu na sije~anj promatrano
prema kategorijama prete`ne djelatnosti, najve}i rast prometa na malo
na mjese~noj je razini zabilje`en u prodaji, odr`avanju i popravku
motornih vozila, za 13,9 posto, dok je na godi{njoj razini najvi{e
porastao promet u trgovini na malo namje{tajem, opremom za rasvjetu,
elektri~nim aparatima za ku}anstvo, radio i TV ure|ajima, `eljeznom
robom, bojama i staklom - za 26,8 posto. Istodobno, najve}i pad
prometa na mjese~noj i godi{njoj razini zabilje`en je u trgovini na
malo tekstilom, odje}om, obu}om i proizvodima od ko`e, za 20,9 posto,
odnosno 17,7 posto. Promatrano po trgova~kim strukturama, pak, najve}i
je porast prometa u velja~i ove godine prema istom mjesecu lani
zabilje`en u specijaliziranim prodavaonicama ostalih `ive`nih
namirnica - za 300,5 posto, te kod prodaje kozmeti~kog i toaletnog
pribora, za 49,8 posto. Najve}e je smanjenje prometa istovremeno
zabilje`eno kod prodaje rabljene robe i to za 85,2 posto te kod
prodaje vo}a i povr}a, za 65,7 posto.
(Hina)
(Hina)