BRATISLAVA, 26. travnja 2004. (Hina/TASR) - Projekt Slovačke agencije za turizam (SACR) za promociju zemlje u inozemstvu zasad je na čekanju jer za njegovo financiranje nedostaje 20 milijuna slovačkih kruna (498.000 eura).
BRATISLAVA, 26. travnja 2004. (Hina/TASR) - Projekt Slovačke agencije
za turizam (SACR) za promociju zemlje u inozemstvu zasad je na čekanju
jer za njegovo financiranje nedostaje 20 milijuna slovačkih kruna
(498.000 eura).#L#
Projekt oglašavanja Slovačke u inozemnim medijima dijelom bi trebao
biti financiran iz EU strukturalnih fondova. Problem je s korištenjem
sredstava iz tih fondova što prvo zemlja mora podmiriti sve troškove,
a tek onda dobiti njihovu nadoknadu iz tih fondova.
U međuvremenu, ostale zemlje iz Višegradske skupine, odnosno Poljska,
Mađarska i Češka već se promoviraju na inozemnim TV ekranima.
Ukoliko sve bude po planu, Slovačka bi im se trebala pridružiti u
tome u drugoj polovini godine. Ukoliko ne uspije prikupiti potreban
novac, izgubit će sredstva iz EU strukturalnih fondova namijenjena
tome projektu.
Unatoč financijskim problemima, SACR je već uspostavila prve kontakte
sa stranim TV postajama poput američkog CNN-a, britanskog BBC-ja, TV
Suns i Travel Channel. Ta agencija planira na svakoj TV postaji
ugovoriti 50 spotova u trajanju od pola minute, fokusiranih na
slovačke prirodne ljepote, povijest i kulturu.
(Hina)xsbo yvmo
(Hina)xsbo yvmo