ZAGREB, 15. travnja 2004. (Hina) - Drugi međunarodni sajam i savjetovanje o franšizingu otvoreni su danas na Zagrebačkom velesajmu (ZV), a na sajam koji se održava do 17. travnja sudjeluje 60 izlagača iz pet zemalja.
ZAGREB, 15. travnja 2004. (Hina) - Drugi međunarodni sajam i
savjetovanje o franšizingu otvoreni su danas na Zagrebačkom velesajmu
(ZV), a na sajam koji se održava do 17. travnja sudjeluje 60 izlagača
iz pet zemalja. #L#
Uz izložbene aktivnosti, ugledni domaći i inozemni stručnjaci
prezentirat će na predavanjima, okruglim stolovima i radionicama
iskustva i trendove iz područja franšizinga i to na savjetovanju o
franšiznom poslovanju koje će biti održano u sklopu izložbe.
Organizatori sajma i popratnih aktivnosti su Hrvatska udruga za
franšize i poslovna partnerstva, Poduzetnički centar Promaturo i
agencija za odnose s javnošću EventPro. Pokrovitelji su grad Zagreb,
Hrvatska gospodarska komora, Centar za razvoj malog poduzetništva i
Ministarstvo gospodarstva.
Sajam je otvorio pomoćnik ministra gospodarstva, rada i poduzetništva
Ivan Bračić koji je ocijenio franšizing povoljnim, odnosno lakšim i
manje rizičnim oblikom ulaska u poduzetničke projekte.
Franšizing je poslovni odnos u kojemu davatelj franšizinga ustupa
primatelju pravo da u svome poslovanju koristi ime, proizvode i usluge
te proizvodno i poslovno iskustvo davatelja. Primatelj je obvezan
strogo poštovati upute davatelja o organizaciji i načinu poslovanja. U
praksi, davatelj sklapa ugovore s nizom primatelja i tako osigurava
kvalitetu i prepoznatljivost svojih proizvoda i usluga kod potrošača.
Po sustavu franšizinga posluju poznate svjetske kompanije kao što su
Wienerwald, McDonald's, Subway, Kentucky Fried Chicken, Morning Glory
i druge. Neke od njih prisutne su i u Hrvatskoj.
(Hina) xduk yds
(Hina) xduk yds