ZAGREB, 6. travnja 2004. (Hina) - Premijski prihodi osiguravajućeg društva Allianz u prošloj su godini iznosili 454 milijuna kuna, što je za 15,4 posto više nego u 2002. godini, a prema riječima predsjednika Uprave Allianza Borisa
Galića, relativno mala dobit društva od 2,3 milijuna kuna rezultat je troškova reorganizacije te povećanja rezervacija.
slovne usluge-Osiguranje
ZAGREB, 6. travnja 2004. (Hina) - Premijski prihodi osiguravajućeg
društva Allianz u prošloj su godini iznosili 454 milijuna kuna, što je
za 15,4 posto više nego u 2002. godini, a prema riječima predsjednika
Uprave Allianza Borisa Galića, relativno mala dobit društva od 2,3
milijuna kuna rezultat je troškova reorganizacije te povećanja
rezervacija.#L#
Troškovi reorganizacije iznosili su lani oko 3 milijuna kuna, a kod
povećanja rezervacija od 15 milijuna kuna, dodao je Galić, radi se o
usklađivanju s novim kriterijima kod osiguranja automobilske
odgovornosti sukladno odluci Vrhovnog suda.
Dobit pripisana osiguranicima životnog osiguranja lani je iznosila
8,5 milijuna kuna, a sam segment životnog osiguranja, koji čini 32,4
posto portfelja Allinaza, lani je porastao za 39 posto ili dvostruko u
odnosu na prosjek tržišta, kazao je Galić.
Allianz na ukupnom hrvatskom osiguravateljskom tržištu drži 7,5
postotni udio i predstavlja treću kuću, dok je u segmentu životnog
osiguranja, s udjelom od 11 posto, na drugom mjestu.
U tom segmentu Allianz i ove godine očekuje rast po dvostruko većoj
stopi od ostatka tržišta, a namjera je tog društva da postane vodeći
osiguravatelj života u Hrvatskoj. Segment neživotnog osiguranja, pak,
lani je zabilježio rast u skladu s tržištem, za 6,7 posto, a generator
tog rasta bilo je osiguranje od automobilske odgovornosti, ponajprije
zbog lanjskog povećanja cijena, pojasnio je Galić.
Naglasio je kako Allianz za sada ne planira izlazak na tržište
dopunskog zdravstvenog osiguranja, obzirom da očekuju promjenu
zakonodavnog okvira koji sada drže nedovoljno jasnim, dok je za
pružanje privatnog zdravstvenog osiguranja rekao kako razmatraju
mogućnost, no da će odluka ovisiti o stvarnom interesu na tržištu.
Dodao je kako se, za razliku od zapadne Europe, a sve više i zemalja
u regiji, u Hrvatskoj većina stanovništva još uvijek uglavnom odlučuje
samo za osiguranje automobila. Životno osiguranje bilježi trend rasta,
iako još uvijek na razini cjelokupnog tržišta predstavlja manji dio od
auto-osiguranja, dok je svijest o potrebi osiguranja privatne imovine
- stana ili kuće, još uvijek vrlo niska.
U skladu s tim, predstavio je i nove proizvode Allianza - životno
AllLife osiguranje, među ostalim, donosi pogodnosti poput oslobađanja
od plaćanja premije u slučaju potpune i trajne nesposobnoti za rad te
'poklona' za majke u iznosu od 3 posto od ugovorene svote povodom
rođenja djeteta, te osiguranja imovine pod nazivom Dom+, Kuća+ te
Elvia, koje kao novost sadrži pomoć u slučaju kvara u kući.
(Hina) xrub yds
(Hina) xrub yds