ZAGREB, 1. travnja 2004. (Hina) - U Zagrebu će se u organizaciji Turističke zajednice grada Zagreba (TZGZ) od 3. do 6. travnja održati godišnji skup-konferencija europskog ogranka Svjetskog udruženja izvršnih direktora i vlasnika
tvrtki koje se bave organizacijom i prodajom tzv. incentive (motivirajućih, nagradnih ili poticajnih) putovanja, poznatog pod kraticom SITE (The Society of Incentive Travel Executives).
je-Turizam/ugostiteljstvo
ZAGREB, 1. travnja 2004. (Hina) - U Zagrebu će se u organizaciji
Turističke zajednice grada Zagreba (TZGZ) od 3. do 6. travnja održati
godišnji skup-konferencija europskog ogranka Svjetskog udruženja
izvršnih direktora i vlasnika tvrtki koje se bave organizacijom i
prodajom tzv. incentive (motivirajućih, nagradnih ili poticajnih)
putovanja, poznatog pod kraticom SITE (The Society of Incentive Travel
Executives).#L#
Na toj se konferenciji očekuje, po riječima direktora Kongresnog ureda
TZGZ-a Dražena Hocheckera, oko 200 organizatora incentive putovanja iz
23 zemlje svijeta, a među njima će biti i direktori udruženja SITE iz
američkog sjedišta. Naglašava i da je to od velike važnosti za Zagreb
i Hrvatsku, koji su za održavanje skupa odabrani kao nova i
potencijalna destinacija za incentive putovanja. Uz strane sudionike
pozvani su i predstavnci hrvatskih turističkih agencija i tvrtki, koje
će imati priliku predstaviti svoju ponudu.
SITE je neprofitabilno udruženje, utemeljeno 1973., ima oko dvije
tisuće članova iz 80 zemalja svijeta, a riječ je većinom o o izvršnim
direktorima i vlasnicima tvrtki za destinacijski menadžment i
organizaciju incentive putovanja, kao i o predstavnicima vodećih
svjetskih hotelskih kuća, avio, željezničkih, cestovnih i kompanije za
krstarenja, ljetovališta, turističkih organizacija i specijaliziranih
medija.
Incentive putovanja, kao dio turističke industrije, podrazumijevaju
turistički aranžman koji u cjelosti plaćaju kompanije-naručitelji te
time nagrađuju ili motiviraju svoje poslovne partnere ili korisnike
usluga i proizvoda.
Naručitelji takvih putovanja, koja su vrlo isplativa za svaku odabranu
destinaciju u svijetu, su najčešće razne velike korporacije (Bayer,
BMW, Mercedes, Siemens, Coca Cola, American Express, Lufthansa i
druge). Po podacima SITE-a za 2003. samo su američke kompanije na ovu
vrstu putovanja utrošile oko 20 milijardi američkih dolara, prosječna
dužina boravka na takvom putovanju bila je osam dana, a prosječna
potrošnja po osobi oko 3.800 dolara.
(Hina) xtam yds
(Hina) xtam yds