ŠIBENIK, 30. ožujka 2004. (Hina) -
ŠIBENIK, 30. ožujka 2004. (Hina) - #L#
Luk mosta preko rijeke Krke pokraj Skradina, na dionici Skradin -
Šibenik autoceste Zagreb-Split, spojen je danas mjesec dana prije
roka, a radovi na građenju luka bili su najzahtjevnija faza gradnje
tog mosta dužine 391 metar, koji bi čitav trebao biti dovršen u
studenom ove godine.
Spajanje luka mosta obilježeno je svečanošću na kojoj je bio nazočan
i ministar mora, turizma, prometa i razvitka Božidar Kalmeta koji je
graditeljima čestitao na uspješno obavljenom poslu.
Most preko rijeke Krke je armirano-betonski lučni most s rasponom
luka od 204 metara. Imat će četiri vozne trake, dvije za svaki smjer
posebno, od kojih će svaka biti široka 3,75 metara. Visina kolnika nad
rijekom Krkom je približno 65 metara.
Građevinske radove na mostu izvodi splitska tvrtka
"Konstruktor-inženjering" s podizvoditeljem radova "Đuro
Đaković-Montažom" iz Slavonskog Broda, a ugovorena vrijednost radova
iznosi 89,2 milijuna kuna bez PDV-a.
Posjet gradilištu skradinskog mosta ministar Kalmeta je iskoristio i
za sastanak sa svim izvođačima radova na gradnji autoceste od Svetog
Roka do Dugopolja.
Kalmeta ih je upozorio na važnost poštivanja ugovorenih rokova, ali
ne na uštrb kvalitete. "Vlada je ispunila sve svoje obveze prema
izvođačima radova, pa očekuje i da će oni poštivati obveze koje su
preuzeli", rekao je ministar izrazivši uvjerenje da će neki manji
problemi koji su se javili biti otklonjeni.
Odgovarajući na novinarske upite potvrdio je da je zatražio
ispitivanje slučaja oštećenja na dionici Novi Marof - Varaždin
autoceste Zagreb-Goričan prouzročenog klizištima. "Klizište ceste nije
samo na jednom mjestu nego na više lokacija, što mi je danas potvrdila
i ministrica zaštite okoliša, prostornog uređenja i graditeljstva
Marina Matulović Dropulić", rekao je Kalmeta. Napomenuo je da su mu
nadzorni inženjeri potvrdili da su se neki projekti mijenjali kako bi
se skratio rok gradnje. "Kazali su mi da su na to upozorili
investitora, Hrvatske autoceste, ali da su se oni oglušili. Zbog toga
sam zatražio svu korespodenciju koja je s tim u vezi vođena između
nadzornih inženjera, izvođača radova i investitora i utvrdit ćemo
odgovornost za te propuste", kazao je ministar Kalmeta ne negirajući
da bi nakon toga mogle uslijediti i neke kadrovske promjene.
Predsjednik Uprave Hrvatskih autocesta Stanko Kovač novinarima je
izjavio kako je do klizanja ceste došlo samo na jednom mjestu, u
dužini od 20-ak metara te da je krivac za to, kako je kazao,
isključivo geologija.
(Hina) xdfer yds
(Hina) xdfer yds