ZAGREB, 22. ožujka 2004. (Hina) - Donosimo izbor zanimljivosti iz svijeta.
ZAGREB, 22. ožujka 2004. (Hina) - Donosimo izbor zanimljivosti iz
svijeta. #L#
BANGKOK - Tajlanđanin Boonreung Bauchan (34) koji je uvršten u
Guinnessovu knjigu svjetskih rekorda jer je proveo najduže vremena
zatvoren sa zmijama, preminuo je nakon što ga je ugrizlo pet zmija
mambi, javljaju tamošnji mediji. Poznatiji kao "Čovjek zmija"
Boonreung je u pokrajini Si Sa Ket, udaljenoj 430 kilometara od
Bangkoka, u kojoj je živio ugrizlo pet otrovnih mambi prilikom
timarenja 30 zmija ljubimaca. Nesretnik je umro slijedećeg dana.
Ožalošćena obitelj kaže da se sada nitko nema birnut za njih, jer je
Boonreung izdržavao obitelj prikazajući showove sa zmijama u Bangkoku
i obližnjim selima. Obitelj razmišlja da ih pokloni nekom zoološkom
vrtu nakon svečanosti kremiranja. Boonreung je svjetski rekord
postavio 1998. kada je cijeli tjedan proveo u sobi punoj otrovnih
zmija.
INDIANAPOLIS - Bajke poput Pepeljuge ili Trniružice daju djeci štetan
dojam da se "isplati biti lijep", tvrde američki sociolozi. Te priče
sadrže toliko puno štetnih stereotipova da su štetne u istoj mjeri kao
i lascivni seksulani prikazi u monogim popularnim glazbenim spotovima,
tvrde oni. Ipak roditelji ne bi trebali baciti te knjige, već
raspravljati o zapletu priče i likovima sa svojom djecom, te odlučiti
da li će reči svojim kćerkama da traže ljepotu nauštrb njihovog
obrazovanja i karijere. Istraživači su čestitali tvorcima animiranoga
filma "Shrek" u kojem prelijepa princeza živi sretno zauvijek, nakon
što se pretvori u ogra, odnosno čudovište. Liz Grauerholz, profesor
sociologije na sveučilištu Purdue u Indiani kaže da se bajke poput
Snjeguljice i Pepeljuge koncentriraju na izgled, a prvenstveno na
žensku ljepotu. Od ranog djetinjstva, djevojčice čitaju bajke o
princezama koje stječu velika bogatstva jednostavno zbog toga što ih
njihova ljepota čini posebnima, a to je snažna poruka koja može
inhibirati mlade žene koje osjećaju da ne dostižu socijalna očekivanja
u pogledu standarda atraktivnosti.
(Hina) xnz ynz
(Hina) xnz ynz