ZAGREB, 16. ožujka 2004. (Hina) - Zagrebačka Visoka škola Agora predstavila je danas novopokrenuti dvogodišnji redovni stručni studij "Menadžment tržišnih komunikacija", koji će ta škola u suradnji i po licenci austrijske najstarije
školske ustanove za reklame "Werbe Akademie am Wifi" iz Beča početi 1. listopada ove godine u Zagrebu.
ZAGREB, 16. ožujka 2004. (Hina) - Zagrebačka Visoka škola Agora
predstavila je danas novopokrenuti dvogodišnji redovni stručni studij
"Menadžment tržišnih komunikacija", koji će ta škola u suradnji i po
licenci austrijske najstarije školske ustanove za reklame "Werbe
Akademie am Wifi" iz Beča početi 1. listopada ove godine u Zagrebu.#L#
Predstavljajući program tog viskoškolskog studija dekan Visoke škole
Agora Sava Bogdanović kazao je da je taj studij dobio sve potrebne
dozvole Ministarstva znanosti, obrazovanja i športa te da će se putem
njega prvi put u Hrvatskoj obrazovati mladi ljudi za stručnjake
tržišnog komuniciranja, tzv. generalisti. Uz to studij pruža
mogućnosti i za izobrazbu specijalista za određena područja reklamnog
i tržišnog komuniciranja poput reklamnog asistenta, PR savjetnika,
asistenta za produkciju reklamnih filmova, media specijaliste i
druge.
Bogdanović je najavio i da će se u iduća tri mjeseca (od 1. travnja do
1. srpnja) vršiti upis i selekciju studenata, koji uz završeno
srednjoškolsko obrazovanje i dob od 18 do 24 godine moraju uspješno
položiti kvalifikacijski ispit. U prvoj će generaciji biti upisano 60
studenata, studij počinje 1. listopada, a za cijenu prve godine
studija trebat će izdvojiti pet tisuća eura ili 38 tisuća kuna, što
Bogdanović drži srednjom cijenom u odnosu na druge slične strukovne
studije u Hrvatskoj i inozemstvu.
Uz hrvatske na studiju će predavati i inozemni (austrijski)
stručnjaci, a ugovor o licenci sa bečkom akademijom jamči i razmjenu
studenata. Uz 22 obvezna kolegija (predmeta), studenti će moći birati
i četiri izborna kolegija te odraditi praksu od četiri tjedna, a
Bogdanović posebno napominje da ponavljanja godine nema. Po završetku
studija polaznici dobivaju diplome VI stupnja stručnosti koje
sadržavaju i potvrdu Međunarodne oglašivačke udruge (International
Advertising Association USA) te bečke Werbe Akademie am Wifi, što im
omogućava zapošljavanje gotovo u cijelom svijetu.
Studij "Menadžment tržišnog komuniciranja" na današnjem su
predstavljanju podržali i Društvo propagandista Hrvatske te Hrvatska
udruga za odnose s javnošću.
(Hina) xtam yds
(Hina) xtam yds