CHICAGO, 5. veljače (Hina/Reuters) - Bivši zaposlenici američkog proizvođača robe široke potrošnje Procter&Gamblea (P&G), koji su osnovali novu kompaniju, namjeravaju na vrlo konkurentskom tržištu proizvoda za osobnu higijenu
lansirati novu liniju proizvoda namijenjenu dječacima u dobi od devet do 16 godina.
CHICAGO, 5. veljače (Hina/Reuters) - Bivši zaposlenici američkog
proizvođača robe široke potrošnje Procter&Gamblea (P&G), koji su
osnovali novu kompaniju, namjeravaju na vrlo konkurentskom tržištu
proizvoda za osobnu higijenu lansirati novu liniju proizvoda
namijenjenu dječacima u dobi od devet do 16 godina.#L#
Tvrtka OT Over Time, koja ima ugovor o licenci s P&G-ijem, započet
će ovoga mjeseca s prodajom linije šampona za kosu i tijelo,
dezodoransa i drugih proizvoda namijenjenih toj dobnoj skupini
dječaka u trgovinama diljem Sjedinjenih Država.
"Smatramo da je to uvelike neiskorišteno tržište koje je zrelo za
takve proizvode", kazala je Karen Frank, suosnivačica OT Over Time-
a i bivša izvršna direktorica u P&G-iju, koja je sudjelovala u
razvoju tih proizvoda za dječake dok je radila u toj tvrtki.
Mladi dječaci do 16 godina mogli bi biti jedno od posljednjih
neiskorištenih tržišta za industriju proizvoda za osobnu higijenu,
koja već uspješno prodaje sapune, šampone, dezodoranse i mirise za
žene, djevojčice, muškarce i starije dječake. "Trenutačno tržište
za proizvode za njegu dječaka u dobi od devet do 16 godina iznosi 2,2
milijarde dolara", izjavila je Frank.
Pa ipak, ti argumenti nisu bili dovoljni P&G-iju da se sam odluči na
lansiranje te nove linije proizvoda. "Kompanija se strateški
fokusira na velike brandove, velike zemlje i velike potrošače",
kazala je glasnogovornica P&G-ija, Martha Depenbrock.
(Hina) xvmo ysbo
(Hina) xvmo ysbo