ZAGREB, 4. ožujka 2004. (Hina) - Agenciji Bruketa&Žinić dodijeljena su dva priznanja na jednom od najvećih američkih natječaja grafičkog dizajna HOW's 2004. International Desing Annual, priopćila je danas ta zagrebačka agencija za
oglašavanje.
ZAGREB, 4. ožujka 2004. (Hina) - Agenciji Bruketa&Žinić dodijeljena
su dva priznanja na jednom od najvećih američkih natječaja grafičkog
dizajna HOW's 2004. International Desing Annual, priopćila je danas ta
zagrebačka agencija za oglašavanje.#L#
U konkurenciji 4000 prijavljenih radova 15 je primilo priznanje
"Outstanding Achievement", a među njima kao jedno od dvaju najboljih
godišnjih izvješća je i "Podravkin" Bon appetit 2003. Osim toga
dodijeljeno je 229 "Merit Awards" za radove koji su prikupili velik
broj bodova. U toj kategoriji našao se poster Nebo dizajniran za
zagrebački World Music Festival.
Radovi kojima su dodijeljene nagrade bit će prikazani u godišnjaku
HOW Magazinea koji izlazi u travnju 2004. HOW Magazine, sponzor
natječaja, jedan je od vodećih dizajnerskih, tehnoloških i poslovnih
časopisa za profesionalce u grafičkom dizajnu
Osim tog priznanja godišnje izvješće Bon appetit zaslužilo je i
"Certificate of Typographic Exellence" Type Directors Cluba u New
Yorku.
Ove godine izabrano je 248 radova od 2355 poslanih iz 31 zemlje. Bon
appetit Brukete&Žinića bit će objavljen u godišnjaku Typography 25 i
prikazan na 50. izložbi u Parsons School of Desing u New Yorku ovog
ljeta, a zatim i na izložbenoj turneji po SAD-u, Kanadi, Europi i
Japanu.
Type Directors Club međunarodna je udruga osnovana 1946., a članovi
su profesionalci u području dizajna, tipografski dizajneri i tipofili.
Njihovi natječaji pozivaju umjetnike, dizajnere, tipografe i ostale da
sudjeluju svojim radovima koji pokazuju da oni znaju više,
komuniciraju jasnije i jači su i bolji od svih radova napravljenih
prije.
Bon appetit osvojio je i francusku Epicu, gdje je postigao status
finalista i tako ušao u godišnjak Epica 17. Osim njega u knjigu je
uvršten i Sretan Uskrs, također već višestruko nagrađivan oglas
izrađen za "Podravku".
Epica je najveći europski natječaj oglašivanja u kojem sudjeluje više
od šest stotina agencija iz četrdesetak zemalja na godinu, a osnovana
je kako bi ohrabrila najviše standarde kreativnosti u europskom
oglašivanju i pomaganju agencijama, produkcijskim kućama i fotografima
da steknu ugled. Kriterij za izbor je orginalnost kreativne ideje i
kvaliteta njezine provedbe. Na 17. epici prijavila su se 4554 rada iz
39 zemalja.
(Hina) xpp ymc
(Hina) xpp ymc