ZAGREB, 3. ožujka 2004. (Hina) - Zrakoplov u kojem se nalazio makedonski predsjednik Boris Trajkovski prije tragičnog nesreće našao se u magli i trebao se orijentirati prema SFOR-ovom zemljovidu, međutim izgleda da se ucrtani znakovi
koji se nalaze u karti ne odgovaraju stvarnom stanju na terenu, piše beogradska Politika.
tika-Organizacije/savezi-Glasila/mediji
ZAGREB, 3. ožujka 2004. (Hina) - Zrakoplov u kojem se nalazio
makedonski predsjednik Boris Trajkovski prije tragičnog nesreće našao
se u magli i trebao se orijentirati prema SFOR-ovom zemljovidu,
međutim izgleda da se ucrtani znakovi koji se nalaze u karti ne
odgovaraju stvarnom stanju na terenu, piše beogradska Politika.#L#
List prenosi da se očekuje se da će dio američke istražne ekipe
obaviti simulaciju leta po SFOR-ovom zemljovidu da bi se utvrdilo
koliko je točan. "Ako je uređaj za mjerenje udaljenosti do točke VOR-a
(very high frequency omnidirectional
range) u zrakoplovu kojim je letio makedonski predsjednik bio
ispravan, postavlja se pitanje je li uopće ispravna tražena procedura
ucrtana na karti SFOR-a za slijetanje na mostarsku zračnu luku, koja
zapravo nije sigurna za prilaz po lošem vremenu kakvog je imao i pilot
zrakoplova Marko Markovski kobnoga dana", piše Politika.
"Tim više što i jedan pilot koji je slijetao na mostarski aerodrom po
dobroj vidljivosti, ali u sumrak, tvrdi da je nakon usmjeravanja svoje
letjelice po SFOR-ovom zemljovidu i proceduri, zrakoplov praktički
letio tik iznad vrhova brda 'ližući' po liticama. Pilot koji je želio
ostati anoniman kaže da čak i po ovoj traženoj proceduri prilaza
zrakoplov mora letjeti na samo stotinjak metara od brda koje je više
za 300 metara, a prilikom prilaza sam VOR upada u takozvanu sjenku.
Prema riječima istog izvora, stječe se dojam da bi u jednom zaokretu
od planiranih na karti 4000 stopa zrakoplov trebao proći brdo koje je
visoko 4350 stopa, što je sto metara više od letjelice", piše
beogradski list.
(Hina) mkuz akoz
(Hina) mkuz akoz