ZAGREB, 2. ožujka 2004. (Hina) - Hrvatske hotelske tvrtke, članice Hrvatske udruge hotelijera i restoratera (HUH), ni ove godine ne očekuju "laku" turističku sezonu, ali niti minuse u odnosu na prošlu godinu jer je Hrvatska i dalje na
većini značajnijih inozemnih turističkih tržišta u trendu. Np, zbog prisutnog trenda odgode bookinga poslovodstvima hotelskih kuća preporučuju svakodnevno praćenje kretanja po tržištima te spremnost na kratke dodatne promotivne aktivnosti kako bi se poboljšalo stanje prodaje u slučaju "rupa" u predstojećoj sezoni.
ugostiteljstvo
ZAGREB, 2. ožujka 2004. (Hina) - Hrvatske hotelske tvrtke, članice
Hrvatske udruge hotelijera i restoratera (HUH), ni ove godine ne
očekuju "laku" turističku sezonu, ali niti minuse u odnosu na prošlu
godinu jer je Hrvatska i dalje na većini značajnijih inozemnih
turističkih tržišta u trendu. Np, zbog prisutnog trenda odgode
bookinga poslovodstvima hotelskih kuća preporučuju svakodnevno
praćenje kretanja po tržištima te spremnost na kratke dodatne
promotivne aktivnosti kako bi se poboljšalo stanje prodaje u slučaju
"rupa" u predstojećoj sezoni.#L#
Ocjena je to predsjednika HUH-a, ujedno i predsjednika Uprave porečke
hotelske kuće Riviera Holding Franca Palme, koji napominje i da
cijene, koje su ove godine u hrvatskom hotelijerstvu u prosjeku
povećane 2 do 3 posto u odnosu na lani, još ne treba dirati odnosno
snižavati, iako to već rade neke konkurentske zemlje. Pri tome
naglašava da je Hrvatska zadnje dvije sezone, uz podizanje cijena koje
je pratilo i podizanje kvalitete, imala pobjedničke rezultate, posebno
među mediteranskim zemljama te da ove godine te rezultate treba
opravdati, pa i poboljšati novom kvalitetom. Da to nije nemoguće
govori i činjenica od više od 550 milijuna američkih dolara
najavljenih ulaganja hrvatskih hotelijera u ovoj godini, koja su, kaže
Palma, već svugdje krenule, a od čega se većina sredstava odnosi na
poboljšanje kvalitete postojećih kapaciteta i u nove sadržaje ponude.
Ističe i da osnovni cilj hrvatskog turizma pa i hotelijerstva treba
biti povećanje prihoda kroz investicije u proizvod kako bi se moglo
doći do više cijene uz istodobno povećanje popunjenosti kapaciteta.
U ostvarivanju takvog cilja, ali i kvalitetne pripreme turističke
sezone, trebaju zajednički sudjelovati, uz hotelijere i svi drugi
turistički subjekti, a posebno lokalna samouprava odnosno mjesta,
općine i gradovi, gdje se, drži Palma, treba i odraditi najveći
posao.
U vezi predstojeće turističke sezone, u kojoj se kao i lani mogu
ponoviti "rupe", posebno u srpnju, a zbog kasnijih praznika u nekim
njemačkim pokrajinama (početkom kolovoza), Palma izražava nadu da su
za to ove godine hotelijeri spremniji te da bi se to moglo izbjeći
usmjeravanjem dodatnih akcija na druga tržišta.
Dodaje i da spremnost na dodatne promotivne akcije u svakom trenutku,
a ne samo u glavnoj sezoni, treba biti sastavni dio poslovne politike
svake hotelske tvrtke, posebno u situaciji kada se na inozemnim
tržištima ponavlja prošlogodišnja odgoda rezerviranja putovanja i
čekanje popusta za sve destinacije.
(Hina) xtam ydb
(Hina) xtam ydb