ZAGREB, 18. veljače 2004. (Hina) - Obje cijevi tunela Dubrava, na dionici Vrpolje - Prgomet, autoceste Zagreb - Split, danas su probijene, čime su završeni radovi na iskopu tunela, izvijestili su iz Hrvatskih autocesta (HAC).
ZAGREB, 18. veljače 2004. (Hina) - Obje cijevi tunela Dubrava, na
dionici Vrpolje - Prgomet, autoceste Zagreb - Split, danas su
probijene, čime su završeni radovi na iskopu tunela, izvijestili su iz
Hrvatskih autocesta (HAC).#L#
Radovi na iskopu tunela počeli su 7. listopada 2003. godine na
istočnom portalu i 8. studenoga na zapadnom portalu. Radovi na iskopu
tunela trajali su 118 dana, a u prosjeku se probijalo 13,47 metara
dnevno na četiri napadna mjesta (prosječno 3,37 metara dnevno po
napadnom mjestu).
U tijeku su radovi na izradi betonske obloge u lijevoj cijevi tunela,
a obavljaju se pripreme za betoniranje betonske obloge u desnoj cijevi
te pripreme za betoniranje zapadnog portala, dok je betoniranje
istočnog portala završeno.
Tunel Dubrava je dvocjevni tunel, a svaka cijev ima dva vozna traka.
Duljina lijeve cijevi iznosi 837,56 metara, a desne 868,56 metara.
Promet će se odvijati kroz obje tunelske cijevi, u punom profilu
autoceste. Istočni portal tunela nalazi se na nadmorskoj visini od
266,80 m.n.m., a zapadni na 268,10 m.n.m.
HAC je Ugovor o građenju tunela Dubrava potpisao 18. srpnja 2002.
godine s Poslovnom udrugom, u kojoj je vodeći partner Konstruktor
Inženjering d.d. Split, a solidarni Viadukt d.d. Zagreb, izvoditeljem
radova odabranim putem javnog nadmetanja. Vrijednost radova iznosi
74.201.362,17 kune bez PDV-a.
Rok za dovršetak građevinskih radova je svibanj 2004. godine, a
puštanje tunela u promet planirano je za lipanj 2004. godine,
podsjećaju iz HAC-a.
(Hina) pp/xdb ydb
(Hina) pp/xdb ydb