MUENCHEN, 14. veljače 2004. (Hina) - U Muenchenu je danas radom počeo petodnevni 35. međunarodni turistički sajam CBR 2004. jedan od najznačajnih turističkih sajmova Njemačke na kojemu svoju turističku ponudu uz 1.200 izlagača iz 70
zemalja svijeta predstavlja i Hrvatska.
tvo
MUENCHEN, 14. veljače 2004. (Hina) - U Muenchenu je danas radom počeo
petodnevni 35. međunarodni turistički sajam CBR 2004. jedan od
najznačajnih turističkih sajmova Njemačke na kojemu svoju turističku
ponudu uz 1.200 izlagača iz 70 zemalja svijeta predstavlja i
Hrvatska.#L#
Zemlja partner ovogodišnjeg CBR-a je Mađarska koja će između ostalog
predstaviti i svoja ovogodišnja ulaganja u Wellnes ponudu od koje
očekuje značajan porast turističkog prometa posebno iz Njemačke iz
koje ju inače posjećuje dosta turista. Wellnes je uz obiteljski
turizam i glavna tema ovogodišnjeg CBR-a uz koje će također biti
predstavljene i novosti iz kamping/karavaning ponude nautike i
sportova na vodi te ostalih segmenata turističke ponude.
Za razliku od prijašnjih godina ove se na CBR-u nudi više programa za
samu Njemačku budući je već prošle godine 7 posto više Nijemaca odmor
provelo u svojoj zemlji odnosno 38 posto od ukupnih 62 milijuna
Nijemaca koliko ih godišnje putuje na odmore. Porast odmora u
Njemačkoj turistički stručnjaci tumače nastavkom ekonomske krize u toj
zemlji zbog koje se sve više Nijemaca manje odlučuje za putovanje u
inozemstvo, te čekaju last minute ponudu kako bi odmor proveli
jeftinije.
Posebno se predstavljaju i mediteranske zemlje koje su još uvijek top
odredišta njemačkih turista a posebnu pažnju posjetitelja sajma ove
godine privlače štandovi Grčke i Portugala i to zbog ovoljetne
predstojeće olimpijade te europskog nogometnog prvenstva za koje među
Nijemcima vlada veliki interes.
Hrvatsku turističkau ponudu predstavlja Hrvatska turistička zajednica
u suradnji sa kamping nautičkim i ronilačkim udrugama, a prvoga dana
sajma na hrvatskom štandu od 250 četvornih metara vlada veliko
zanimanje za brošurama i katalozima sa hrvatskom ponudom. Sudeći prema
takvom interesu za hrvatskom se nastavlja potražnja ali se kao i za
ostale dijelove Europe rezervacije za putovanje odgađaju za kasnije.
Po procjeni direktora HTZ-a za Njemačku Zlatka Deželjina trenutni je
booking za sve važnije turističke destinacije, pa i za Hrvatsku, u
Njemačkoj u padu od 15 do 30 posto. Uoči otvorenja sajma u središtu
Muenchena otvorena je prodavaonica istarskih autohtonih proizvoda i to
u prostoru Istarskog info punta koji je turistička zajednica te
županije otvorila još 1995. U suradnji sa tvrtkom Zigante tartufi iz
Plovanije kod Buja u toj će se prodavaonici uz brošure o Istri među
ostalim nuditi istarska vina, pršut, sirevi te proizvodi od tartufa.
Hrvatska će svoju službenu konferenciju za novinare održati danas
poslijepodne, a domaćini za najavljenih 50-ak novinara i touroperatora
bit će državni tajnik za turizam Zdenko Mičić te glavni direktor HTZ-a
Niko Bulić.
(Hina) xtam ysb
(Hina) xtam ysb