ZAGREB, 5. veljače 2004. (Hina) - - U većem dijelu zemlje promet se odvija nesmetano, osim što je mjestimično mokar kolnik na dionici autoceste Rijeka-Zagreb, od čvora Oštrovica do čvora Vrbovsko, a zbog magle slabije se vidi na
dionici A1 čvor Maslenica-čvor Zadar II.
ZAGREB, 5. veljače 2004. (Hina) - - U većem dijelu zemlje promet se
odvija nesmetano, osim što je mjestimično mokar kolnik na dionici
autoceste Rijeka-Zagreb, od čvora Oštrovica do čvora Vrbovsko, a zbog
magle slabije se vidi na dionici A1 čvor Maslenica-čvor Zadar II. #L#
Na cestama kroz gorske krajeve valja voziti pozorno zbog moguće
opasnosti od odrona, ponajprije Jadranskom magistralom (podno Velebita
i Biokova), kroz Gorski kotar, Liku i Hrvatsko zagorje, odnosno,
nadionicama cesta D1 Macelj-Krapina i Klapavice-Gračac-Otrić
Palanka-Knin, D27 Gračac-Obrovac-Karin i D218 Sučević-Srb-Brotnja,
D205 Klanjec-Kumrovec, D206 Pregrada-Hum na Sutli i D207 Hum na
Sutli-Lupinjak.
Kraći zastoji mogući su na dionicama cesta gdje su u tijelu radovi na
obnovi kolnika.
Zbog radova od 16. kilometra i 700. metra do 18. kilometra i 200.
metra na autocesti Zagreb-Rijeka zatvoren je pretjecajni trak pa je
promet na tom dijelu prema Jastrebarskom usporen.
Na dijelu autoceste A1, od južnog portala tunela Sv. Rok do 237.
kilometra u dužini od 11 kilometra, zbog izvanrednog održavanja tunela
Bristovac, promet ide dvosmjerno uz ograničenje brzine na 40
kilometara na sat.
Putnički se promet na graničnim prijelazima odvija bez gužvi i duljih
čekanja.
U Sloveniji je obavezna zimska oprema za sva vozila koja za hrvatske
državljane podrazumijeva zimske gume na pogonskim kotačima, a ako se
radi o o ljetnim gumama treba imati lance u prtljažniku. Najmanja
dubina utora na gumama mora biti 4 milimetra.
(Hina) pp yvkn
(Hina) pp yvkn