OTOČAC, 28. siječnja 2004. (Hina) - Radovi na izgradnji dionice autoceste Zagreb - Split kroz Liku teku prema planu, a danas je ministar mora, turizma, prometa i razvitka Božidar Kalmeta označio završetak radova na proboju tunela
Plasina, na najzahtjevnijoj dionici od Žute Lokve do Ličkog Lešća.
OTOČAC, 28. siječnja 2004. (Hina) - Radovi na izgradnji dionice
autoceste Zagreb - Split kroz Liku teku prema planu, a danas je
ministar mora, turizma, prometa i razvitka Božidar Kalmeta označio
završetak radova na proboju tunela Plasina, na najzahtjevnijoj dionici
od Žute Lokve do Ličkog Lešća.#L#
Probojem lijeve cijevi završeni su radovi na iskopu obje tunelske
cijevi tunela Plasina, pri čemu je iskopano više od 347 tisuća kubika
materijala i sada je, kako je istaknuo predsjednik Uprave Hrvatskih
autocesta (HAC) Stanko Kovač, u tijeku postavljanje betonske obloge i
uređenje tunela ukupnoj dužini od 4600 metara (obje cijevi).
"Proboj ovog tunela u predviđenom roku, garancija je da će dionica
autoceste biti puštena u promet kako je i predviđeno, do kraja lipnja
ove godine, izuzev tunela Kapela i dionice od Pirovca do Vrpolja, duge
33 kilometra, uključivši i most preko Krke koji je planiran dogodine",
rekao je Kalmeta.
Kalmeta je najavio i daljnji plan izgradnje, prema kojem nakon 2005.
godine, po procjenama, u Hrvatskoj treba izgraditi još oko 450
kilometara autocesta, što je zahtjevan i financijski težak posao.
Potrebno je, dodao je Kalmeta, izgraditi i dio koridora V.c od
mađarske granice do granice s BiH, autocestu od Splita do Dubrovnika i
dio koridora od Žute Lokve do Rijeke, što će biti dio buduće
Jadransko-jonske autoceste. Time ćemo stvoriti sve preduvjete za
sveukupni brži razvoj, rekao je Kalmeta, i potom čestitao izvođačima
radova - češkoj tvrtki Subtera, radnicima zagrebačke Hidroelektre,
koji su na vrijeme i u predviđenom roku probili tunel Plasina.
Ugovorena vrijednost radova bez PDV-a iznosi 245 milijuna kuna.
(Hina) kp db
(Hina) kp db