ZAGREB, 27. siječnja 2004. (Hina) - Nacionalnom zračnom prijevozniku, Croatia Airlinesu, danas je uručen certifikat kvalitete ISO 9001, koji potvrđuje da je tvrtka uvela i primjenjuje sustav kvalitete u prijevozu putnika, robe i pošte
u zračnom prometu.
ZAGREB, 27. siječnja 2004. (Hina) - Nacionalnom zračnom prijevozniku,
Croatia Airlinesu, danas je uručen certifikat kvalitete ISO 9001, koji
potvrđuje da je tvrtka uvela i primjenjuje sustav kvalitete u
prijevozu putnika, robe i pošte u zračnom prometu. #L#
Glavnom direktoru Croatia Airlinesa (CTN) Ivanu Mišetiću certfikat je
uručio Josip Čiček, predsjednik Upravnog vijeća Cro Certa, prvog
nacionalnog Centra za certificiranje sustava upravljanja kvalitete.
Hrvatski je zračni prijevoznik dobivanjem certifikata, rečeno je,
dovršio projekt uvođenja integriranog sustava kvalitete trima
međunarodnim normama - normi ISO 9001 te europskim zrakoplovnim
propisima JAR OPS1 i JAR 145. I dok prvi najveću moguću važnost
pridaje kvaliteti usluge i zadovoljstvu putnika, dotle druga dva
propisuju sustav kvalitete čija je osnovna zadaća sigurnost letenja i
održavanja zrakoplova.
Certifikat koji je dobila CTN je trostruki - nacionalni, austrijski i
svjetski, zbog članstva u svjetskoj udruzi IQNet, što je za jednu od
najmlađih europskih zrakoplovnih kompanija važno priznanje, ustvrdio
je Čiček.
(Hina) db ds
(Hina) db ds