ZAGREB, 16. siječnja 2004. (Hina) - Konditorska industrija Kraš u prošloj je godini na tržište plasirala ukupno 26.170 tona proizvoda, od čega je 17.900 tona realizirano na domaćem tržištu, te 8.270 na inozemnim tržištima, objavili su
iz te tvrtke.
rivreda
ZAGREB, 16. siječnja 2004. (Hina) - Konditorska industrija Kraš u
prošloj je godini na tržište plasirala ukupno 26.170 tona proizvoda,
od čega je 17.900 tona realizirano na domaćem tržištu, te 8.270 na
inozemnim tržištima, objavili su iz te tvrtke.#L#
Pritom ističu da je tijekom protekle godine tvrtka nastavila s
kontinuitetom ostvarenja uspješnih poslovnih rezultata kojima je
zadržala svoju lidersku poziciju na domaćem tržištu, uz daljnje
povećanje ukupnih izvoznih rezultata.
Temeljem ostvarenog obujma prodaje očekuju se financijski rezultati
koji će omogućiti nastavak rasta i razvoja kompanije, kao i
kontinuitet u isplati dividende dioničarima.
Na postignute rezultate svakako su utjecale intenzivne poslovne
aktivnosti realizirane tijekom posljednja tri mjeseca godine,
tradicionalnoj sezoni konditorske proizvodnje u kojoj je Kraš ostvario
povećanje prihoda na domaćem i inozemnom tržištu.
Tako je Kraš u zadnjem tromjesečju 2003. godine povećao prihode na
domaćem tržištu za 7,3 posto u odnosu na isto razdoblje prošle godine,
dok je u izvozu ostvaren rast prihoda od 11,7 posto.
Kraš je na domaćem tržištu konditorskih proizvoda Hrvatske i dalje
zadržao lidersku poziciju. Unutar grupe kakao proizvoda povećani su
tržišni udjeli čokolada i bombonijera čemu su pridonijeli brojni novi
i inovirani proizvodi.
Povećanje tržišnog udjela očekuje se i u grupi keksa nakon izlaska
nove palete finih čajnih peciva za proizvodnju kojih je nabavljana
nova linija u vrijednosti 4 milijuna eura.
Značajna poslovna aktivnost odvijala se i u pogledu ostvarivanja
zacrtanih izvoznih rezultata, unatoč otežanim uvjetima poslovanja na
tržištu regije, poput primjera Slovenije na kojem su uvedene carine od
27 posto na čokoladne proizvode.
Pojačanim aktivnostima na svim izvoznim tržištima , ostvareni su
uspješni ukupni izvozni rezultati. Tako je primjerice izvoz na tržišta
Amerike, Kanade, Australije i Saudijske Arabije povećan je gotovo 50
posto, dok je izvoz na tržište Srbije i Crne Gore povećan za 17 posto.
Kvalitetni izvozni rezultati ostvareni su i na tržištu zapadne Europe
na koje je plasirano 6 posto više proizvoda u odnosu na prethodnu
godinu.
Dugoročno definirana strategija širenja na regionalna tržišta tijekom
protekle godine realizirana je i akvizicijom Mire, najvećeg
proizvođača keksa i vafla u Bosni i Hercegovini, istaknuli su u
Krašu.
Uspješno je ostvaren i povrat 7 prodajnih i 2 veleprodajna
distributivna centra u Srbiji, čime je ostvarena pretpostavka za
daljnji rast poslovanja na ovom tržištu.
(Hina) tp ds
(Hina) tp ds