ZAGREB/MADRID, 15. siječnja 2004. (Hina) - Prva svjetska konferencija o komuniciranju u turizmu "TOURCOM" održat će se 29. i 30. siječnja ove godine u Madridu, u organizaciji Svjetske turističke organizacije (WTO), koja od početka ove
godine djeluje kao posebna, specijalizirana agencija UN-a za turizam, izvijestili su iz madridskog sjedišta WTO-a.
ugostiteljstvo
ZAGREB/MADRID, 15. siječnja 2004. (Hina) - Prva svjetska konferencija o
komuniciranju u turizmu "TOURCOM" održat će se 29. i 30. siječnja ove
godine u Madridu, u organizaciji Svjetske turističke organizacije
(WTO), koja od početka ove godine djeluje kao posebna, specijalizirana
agencija UN-a za turizam, izvijestili su iz madridskog sjedišta
WTO-a.#L#
Za konferenciju je prijavljeno gotovo 800 predstavnika iz 90 zemalja,
a kako napominju iz Odjela komunikacija WTO-a, posebno su zadovoljni
visokom razinom zanimanja nacionalnih turističkih organizacija,
privatnog sektora te medija sa svih kontinenata.
Cilj konferencije je poboljšati već postojeću suradnju javnog i
privatnog sektora u turizmu, pridružujući im i treću bitnu stranu -
medije, što je glavni tajnik WTO-a Franceso Frangialli dodatno
ocijenio da će uspješnost komuniciranja u turizmu, uključujući
medijske i odnose s javnošću, promociju i brandiranje (tržišnih marki
i turističkih proizvoda) imati najvažniju ulogu u budućem razvoju
svjetskog turizma.
Naglašavajući značajnu ulogu koju za razvoj međunarodnog turizma
mediji već imaju, Frangialli u priopćenju o najavi konferencije ističe
da turističko-medijsko partnerstvo treba nove standarde, zasnovane na
međusobnom uvažavanju, a tome će pridonijeti i konferencija TOURCOM.
Iz WTO-a naglašavaju da će TOURCOM biti odlučujući događaj za
međunarodnu turističku industriju, posebno u vrijeme kada se turizam,
kao jedna od najbrže rastućih gospodarskih djelatnosti, oporavlja od
najveće krize u svojoj povijesti. Dodaju i da je upravo stoga vrhunska
i profesionalna komunikacija u turizmu važnija nego ikada.
Na konferenciji, koja će se održati pod sloganom "Turizam obogaćuje",
izlagat će više od 30 predavača iz 17 zemalja, a poseba pažnja bit će
posvećena komuniciranju u kriznim situacijama te održivom razvoju.
U sklopu konferencije nacionalne turističke organizacije imat će i
priliku promovirati i ponudu svojih zemalja.
Generalni sponzor konferenije je američka TV kuća CNN, a održava se
uz podršku španjolske Vlade, Madridske turističke zajednice te
međunarodnog turističkog sajma FITUR, u sklopu kojega će se i održati
konferencija. FITUR 2004. održava se od 28. siječnja do 1. veljače ove
godine.
WTO će konferencijom TOURCOM ujedno proslaviti i svoj novi status kao
specijalizirane agencije UN-a za turizam, koji joj je priznat na
zasjedanju Glavne skupštine UN-a krajem prosinca prošle godine.
(Hina) tam db
(Hina) tam db