Neprofitnu ustanovu "Otok znanja" iz Zagreba Upravni odbor HFP-a odabrao je kao kupca Hotela Koločep s istoimenog otoka kod Dubrovnika na svojoj sjednici početkom studenoga, a nakon isteka natječaja objavljenog krajem srpnja ove godine.
U zadanom roku za podnošenje ponuda, 19. rujna ove godine, HFP-u je stiglo čak 14 ponuda, što je u zadnjih nekoliko godina najveći broj ponuda za kupnju neke hotelske kuće.
Tome je zasigurno, osim 'dubrovačke destinacije' i početno traženih 10,51 milijun kuna za većinski dionički paket Koločepa (što je 75 posto od nominalne vrijednosti tih dionica), pridonio i poseban uvjet u natječaju da Državna agencija za sanaciju banaka (DAB) otpisuje 90 posto ukupno utvrđenog duga Koločepa na dan sklapanja ugovora o prodaji i prijenosu dionica s HFP-om. Preostalih 10 posto duga prema DAB-u plaća se u cijelosti, jednokratno prilikom sklapanja ugovora.
Ponudu "Otoka znanja" UO HFP je ocijenio boljom u ekonomskim, idejnim i garancijskim kategorijama od ostalih.
Iako su za navedeni većinski dionički paket ponudili manje nego neki drugi ponuditelji odnosno 22,21 milijun kuna (oko 10 milijuna više nego je bila početna cijena), za dodatna ulaganja i dokapitalizaciju Koločepa u idućih pet godina ponudili su najviše - 201,68 milijuna kuna. Od toga je oko 65 posto ili 135 milijuna kuna bilo pokriveno pismom namjere o jamstvu PBZ-a, koju su kasnije, na traženje HFP-a, pretvorili u 'čvrsto jamstvo'.
Hoteli Koločep sastoje se od apartmanskog naselja s osam vila te hotela Koločep, ukupnog smještajnog kapaciteta 136 soba i 15 apartmana, a zapošljava 58 radnika.
"Otok znanja" su prema Zakonu o ustanovama osnovali i osigurali sredstva za početni rad zagrebačke tvrtke Multimedijalni programi-Markot.tel d.o.o., Nacionalni rodoslovni centar d.o.o. i Zavod za poslovna istraživanja d.o.o.
Djelatnost mu je promocija znanja i popularizacija znanosti s dopuštenjem Ministarstva znanosti, obrazovanja i športa.