Prema rezultatima tog istraživanja provedenog na 4 tisuće ispitanika iz Hrvatske, Slovenije, Bosne i Hercegovine i Srbije, građani sve četiri zemlje u najvećoj mjeri imaju samo jedan automobil u kućanstvu. U Sloveniji je pak gotovo jednak broj onih koji imaju jedan (40 posto) i dva automobila u kućanstvu (37 posto).
Slijede građani Hrvatske, kod kojih su osim kućanstava s jednim, najviše zastupljena kućanstva s dva automobila (17 posto), dok je u Srbiji i BiH nakon kućanstava s jednim vozilom najviše onih bez vozila. Slovenci prednjače i kad je riječ o tri ili više automobila u kućanstvu, koliko ima 15 posto njihovih kućanstava.
Građani BiH, Srbije i Slovenije, pri kupovini bi se prije odlučili za rabljeno vozilo, dok su se jedino Hrvati u većoj mjeri izjasnili da bi kupili novo vozilo.
Kao glavni čimbenik pri odlučivanju o kupnji automobila građani iz sve četiri zemlje navode cijenu, a kao drugi potrošnju goriva. Treći, najčešće spominjani faktor je marka vozila.
Prema rezultatima Prizminog istraživanja, srednja klasa automobila najtraženiji je segment u sve četiri zemlje, a u pogledu boje, građanima regije najpoželjnije su metalik siva, crvena i crna.