Djeci sve više nije dosta samo navesti omiljeni dar nego, u brizi da Djeda Mrazu prištede trud, upute ga na mjesto gdje ga mogu naći.
"Razumiju da je Djed Mraz pod pritiskom, pa sad uključuju u svoja pisma upute iz kataloga kako bi mu pomogli da nađe igračke koje žele", objasnio je Patrick O'Neill iz Royal Maila.
"Ponekad istrgnu stranice iz kataloga i umetnu ih u pisma tako da Djed Mraz vide kako te igračke izgledaju. To je trend koji se pojavio prije nekoliko godina, no primijetili smo ove godine da ih ima puno više", kazao je on.
Iza olovaka i penkala, slijede lutke i oprema za njih, potom video igrice, DVD-ovi i CD-ovi, knjige, mobiteli, igračke vezane uz neki film, odjeća i cipele te Lego kocke.
Mnoga djeca traže od Djedice "da pomogne drugima" te da ukine ratove i glad.
Druga mole za "snijeg", "ukidanje zadaća" i "susret s nekom slavnom osobom".
"Mnogi ljudi misle da su djeca egoistična, no dirljivo je proučavati što pišu. Vrlo često brinu za druge i razumiju divovski zadatak koji pada na leđa Djedu Mrazu", objašnjava O'Neill.
Royal Mail primio je i 2000 načetih lizaljki.