Društva Koncerna u prvih su jedanaest mjeseci ove godine na domaćem tržištu ostvarila prihod od prodaje u iznosu od 968,5 milijuna kuna, odnosno 11 više nego prošle godine, dok su prihodi s inozemnih tržišta povećani za 7 posto, na 617,2 milijuna kuna.
Najveći udio u ukupnoj prodaji Koncerna, od 74 posto, ostvarila su društva poslovnog područja Energetike i transporta, i to u iznosu od 1,17 milijardi kuna (9 posto više nego lani). Ta su društva, dodaje se, pritom izvezla roba i usluga u iznosu od 448 milijuna kuna (rast od 4 posto).
Iz Končara navode kako su najznačajniji kupci na domaćem tržištu bili HEP (sa 44 posto ukupne domaće prodaje), trgovačke kuće Brodomerkur, Elektromaterijal i Elektropromet (19 posto), kupci s područja industrije i brodogradnje (11 posto), ZET (8 posto) i Hrvatske ceste (5 posto), dok se ostatak odnosi na državnu i lokalnu upravu te Inu.
Najznačajnije zemlje u koje su društva Koncerna izvozila svoje proizvode i usluge bile su pak Srbija i Crna Gora, Bosna i Hercegovina, Slovenija, Njemačka, Švedska, Bugarska, Češka, Finska i Austrija.