Novim poslovnim spajanjem dvije su agencije, kako navode, potvrdile svoje uspješno strateško partnerstvo, započeto prošle godine, a ove su godine zajedno imale više od 110 tisuća putnika.
Plasiranje ponude hotelskih kapaciteta Atlas Airtoursa na web stranicama 'adriatica.net-a' polučilo je u ovoj godini promet veći od 13 milijuna kuna i više od 50 tisuća realiziranih noćenja, što je, napominju, potvrda o sve većem utjecaju on-line bookinga na poslovanje u hrvatskom turizmu i aktivnom izlaženju na inozemna tržišta.
'adriatica.net' je pak u Atlas Airtoursu našla snažnog partnera u oblikovanju turoperatorske ponude za europska tržišta, kao i proširenje postojeće ponude, koja se odnosi uglavnom na Hrvatsku i na ostale zemlje Mediterana.
Iz 'adriatice.net' ističu i da će u Atlas Airtoursu zadržati postojeći menadžment na čelu s glavnim direktorom Konstantinom Rešetarom.
Grupu 'adriatica.net', osim matične istoimene agencije te sada Atlas Airtoursa čine još on-line hrvatska turistička agencija "Adria Gate" te slovenska agencija Ilirika Turizem, u kojoj 'adriatica.net' od studenog ove godine ima 50 posto vlasničkog udjela.
(Hina) xtam yds