Medijska kampanja usmjerena je na suprotstavljanje terorističkoj ideologiji i pridobivanje inozemne javnosti, a vodit će je stručnjaci za psihološki rat, kaže list pozivajući se na jednog od dužnosnika zaduženih za program.
Program će se provoditi diljem svijeta uključujući američke saveznike kao i zemlje u kojima Sjedinjene Države ne sudjeluju u ratnom sukobu.
Američka vojska želi voditi informativni rat protiv al Qaide kroz novine, internet, radio i televiziju, kaže list i dodaje da vojni dužnosnici kažu da ne namjeravaju tajno plasirati laži u stranim medijima, ali da vojska neće uvijek otkriti svoju ulogu u širenju proameričkih poruka.
"Premda proizvod možda neće nositi etiketu 'Proizvedeno u SAD-u' odgovorit ćemo istinito ako novinari upitaju", navodi list Mikea Furlonga, zamjenika direktora Odjela za psihološke operacije.
On nije naveo primjere "proizvoda", ali je rekao da će uključivati članke, reklame i objave javnih službi.
USA Today piše da je među tri tvrtke koje se bave kampanjom i Lincoln Group, tvrtka koja je pod Pentagonovom istragom jer je plaćala iračkim novinama da objavljuju proameričke članke.