Kontinuirano povećanje učinkovitosti u svim poslovnim procesima, održivi rast i razvoj te internacionalizacija poslovanja također predstavljaju strateške ciljeve za 2006. godinu.
Osim toga, poboljšanjima u kvaliteti distribucije Gastro Grupa želi postati prepoznatljiva kao najpouzdaniji partner svojih kupaca, dobavljača, zaposlenika i lokalne zajednice, a svoje poslovne aktivnosti usmjeravat će na povezivanje svih partnera u lancu vrijednosti.
Gastro Grupa zapošljava 1.850 djelatnika i posluje s više od 15.000 kupaca, a osnivanje tvrtke, u prosincu lani, predstavlja implementaciju svjetskog trenda u okrupnjavanju maloprodaje i veleprodaje.
Tvrtke članice Gastro Grupe većinu svog prometa, čak 70 posto, generiraju kroz poslovanje s gastronomskim kanalom prodaje, odnosno HoReCa tržištu na kojem drže 23 posto udjela.
Gastro Grupa se kontinuirano prilagođava potrebama HoReCa tržišta pa tako na raspolaganju ima oko 800 dostavnih vozila u Hrvatskoj i veleprodajnih skladišta, a također su potpisali i ugovor o dugoročnoj suradnji s Udrugom obiteljskih i malih hotela koja objedinjuje 120 hotela i vila na području Hrvatske.
Povodom prve godišnjice poslovanja Gastro Grupa donirala je po 15 tisuća kuna neprofitnoj, nevladinoj udruzi PET plus, Dječjem domu Zagreb i Udruzi hrvatskih branitelja liječenih od PTSP-a Grada Zagreba.
(Hina) xtp ydb