Time će, kazali su sindikalni čelnici, "napokon biti proveden ugovor o prodaji tog dijela TLM-a Slovencima". Dodali su da će Ugovor o ekskluzivnom pravu trogodišnjeg prijevoza kompletne robe za TLM, koji je Uprava šibenskog aluminijaša također sklopila s "Viator Vektorom" biti raskinut. "Promal" će sa svojih 16 kamiona imati prvenstvo prijevoza za TLM, a za prijevoz koji ne može osigurati ta poslovna jedinica, bit će raspisan javni natječaj.
Kako su kazali Matijašević i Burazer, sindikat podupire namjere Vlade i Ministarstva gospodarstva koji su TLM uvrstili među državne prioritete u postupku ubrzane privatizacije, uz crnu metalurgiju i brodogradnju, pa bi najveći dio šibenskog aluminijaša nove vlasnike trebao dobiti do 1. travnja 2006.
Sindikalni čelnici pozdravili su Vladino stajalište da u procjeni ponuda za prodaju TLM-a novac ne može biti najvažniji čimbenik, nego da prednost treba dati socijalnoj komponenti, t.j. sačuvati sva radna mjesta i otvoriti nova.
Izrazili su zadovoljstvo što će i sindikati ubuduće aktivno sudjelovati u postupku privatizacije, te su izvijestili da će do kraja prosinca ili u prvoj polovici siječnja biti raspisani pozivni natječaji za prodaju valjaonice i prešaonice, koje zapošljavaju ukupno tisuću radnika i za koje su, nakon objavljivanja neobvezujućih natječaja u kolovozu ove godine, zanimanje pokazale brojne tvrtke.
U sindikatu vjeruju da će, na temelju proučenih ponuda, novi vlasnik prešaonice biti zagrebački "Dalekovod", a poslovnih jedinica "Elemesa" i "Tofala", za prodaju kojih je također već objavljen javni natječaj, "Zagrebmonataža", odnosno splitski "Konstruktor". Za Tvornicu valjanih proizvoda, kazao je Burazer, najozbiljniji su kandidati jedna španjolska tvrtka i Hypo Alpe Adria banka.
Privatizacijom tih dijelova TLM-a radna mjesta će zadržati oko 1200 radnika. U Sindikatu vjeruju da će preostalih 500 zaposlenika, koji rade u pratećim i uslužnim djelatnostima, također zadržati radna mjesta, vezujući svoje poslove uz osnovnu djelatnost šibenskog aluminijaša.