Po ocjeni recenzentice Manje Kovačević ta knjiga, tiskana u povodu 55. obljetnice autorova objavljivanja metodičkih tekstova, 45. obljetnice njegove suradnje sa "Školskom knjigom" i 75 godina njegova života, riznica je metodičkih spoznaja i temelj za stvaranje metodičko-književne enciklopedije.
"Metodika književnog odgoja" (735 str.), kako je dodala, plod je višegodišnje znanstvene i stručne djelatnosti te zaokupljenosti teorijom i praksom književnog odgoja u osnovnim i srednjim školama.
Rosandićevo metodičko djelovanje obilježilo je čitavo jedno razdoblje u razvoju metodičke znanosti i utemeljilo hrvatsku metodiku kao samostalnu znanstvenu disciplinu te usmjerilo njezin budući razvoj, smatra Kovačević. Recenzentica Mirjana Benjak drži kako ta interdisciplinarna knjiga obuhvaća sva bitna područja metodičke znanosti. Čitatelja upućuje u teoriju nastavnih programa, vrste programa, tipove nastavnih sati, čitanje, metode književnog odgoja, književna razdoblja i smjerove u nastavi, planiranje nastave i drugo.
Po njezinim riječima knjiga će pridonijeti unaprjeđivanju nastave metodike na sveučilištima, nastavnicima poslužiti kao putokaz u pristupu programskim i udžbeničkim sadržajima te olakšati snalaženje u metodičkoj literaturi.
Dragutin Rosandić (1930.) vodio je kolegij metodike nastave hrvatskog jezika i književnosti na zagrebačkom Filozofskom fakultetu do umirovljenja 2000. Autor je mnogih knjiga, znanstvenih i stručnih članaka, udžbenika, priručnika, televizijskih i radijskih emisija, metodičkih monografija i drugih.