Riječ je o partnerskom projektu poslovnog tjednika Lider, konzultantske kuće Stratego Group i agencije za poslovno obrazovanje i poslovno informiranje Infoarena.
Poslovni je ugled nužan preduvjet uspostavljanja kvalitetne suradnje s partnerima i stjecanja povjerenja potrošača. To je nevidljivo sredstvo koje vodi prema vidljivim rezultatima i koristima tvrtke, zapravo standard na temelju kojega se procjenjuje recentna uspješnost, ali i buduća projekcija poslovnog uspjeha tvrtki, ističu organizatori.
Snaga je vodećih kompanija upravo u tome što su na vrijeme prepoznale poslovni ugled kao conditio sine qua non suvremenog poslovanja i postigle ključnu komparativnu prednost pred ostalim igračima u tržišnoj utakmici.
Tržišni lideri prihvaćaju inovativnost i kvalitetu proizvoda i usluga kao komponente uspjeha važnije od investiranja u velike i skupe marketinške kampanje koje sve teže dopiru do potrošača.
Žiri, koji čini 200 uglednih hrvatskih stručnjaka, kandidira i ocjenjuje tvrtke prema osam kriterija. Žiri čine aktivni menadžeri (srednji i visoki menadžment), novinari, sveučilišni profesori ekonomije i ostali stručnjaci, a rezultate prikuplja i obrađuje konzultantska kuća Stratego Group, članica ESOMAR-a.
Pobjednici natjecanja za poslovni ugled bit će proglašeni u osam kategorija definirana vizija razvoja , inovativnost, sposobno rukovodstvo, kvaliteta zaposlenih, kvaliteta proizvoda/usluga, dugoročna investicijska vrijednost, društvena odgovornost, etičnost u poslovnim kontaktima.