Kako je komentirao suautor tog izvješća ekonomist Richard Baron, politički pritisak je vrlo visok na zrakoplovstvo a njihove emisije povećavaju se velikom brzinom.
To izvješće tvrdi da bi autoindustrija također mogla biti uključena u pionirsko tržište zagađenja a to bi povećalo poticaj proizvođačima da povećaju učinkovitost goriva.
Ti su prijedlozi sadržani u dokumentu pod naslovom "djeluj lokalno, trguj globalno" koji ističe niz tržišnih politika u cilju smanjenja emisije na međunarodnom i nacionalnom planu.
Prvi sastanak zemalja potpisnica Kyoto protokola nakon što je ratificiran ranije ove godine održavat će se u Kanadi u Montrealu od ponedjeljka, 28. studenoga, do 9. prosinca. Na tom sastanku zemlje će raspravljati od idućoj fazi smanjenja emisije, nakon 2012., toga međunarodnog zakonski obvezujućeg sporazuma, koji Sjedinjene Države nisu ratificirale.
Kyoto plan uključuju korištenje tržišta zagađenja putem kojih organizacije koje zagađuju manje od dopuštenih razina mogu prodavati tzv. "prava na zagađenje" onim organizacijama koje premašuju svoje razine. Prema tom sustavu poticaja, stvorenog prvo u pojednostavljenom obliku u SAD-u, organizacije koje su više ekološke u odnosu na dodijeljene standarde dobivaju konkurentsku prednosti a prekomjerni zagađivači podnose teret troškova.