Naglasio je to na današnjoj zagrebačkoj prezentaciji o tehnologijama 21. stoljeća na području kartičarstva generalni menadžer MasterCard Europe za Hrvatsku, Mađarsku i Sloveniju Zdenek Houser.
Time ta kuća, rekao je, pokazuje i da u svom poslovanju sve više koristi nova tehnološka dostignuća, koja bankama, trgovcima i korisnicima olakšava financijske transakcije karticama.
Houser je danas predstavio i niz novih "smart" tehnoloških dostignuća MasterCard Internationala za platni promet temeljenih na chip tehnologiji.
Među njima su "OneSMART Authentication" (metoda identifikacije korisnika koji plaćaju putem Interneta ili telefona), "OneSMART PayPass" (rješenje i kartica temeljena na tehnologiji identifikacije radijskim frekvencijama-RFID, koja ima ugrađen chip i antenu, a pogodna je za plaćanje malih iznosa na benzinskim postajama i sličnom), "OneSMART Retail" (za razvijanje co-brandinga te vjernosti klijenata uz razne popuste i slično) te "OneSMART Web" (za sigurnu i jednostavnu interakciju korisnika kartica s bankom i trgovcima putem weba).
Istaknuo je i da MasterCard već ima razvijene proizvode, poput mirisnih, prozirnih te kartica koje imaju hologram ili svijetle u mraku, što dokazuje da dizajn kartica više ne mora biti statičan nego se prilagođava potrebama i željama klijenata. Slično je i s tzv. personaliziranim karticama, čime se korisnicima omogućava da sami kreiraju izgled svojih kartica.
Houser je uvjeren da će te kartice u budućnosti izazvati zanimanje i u Hrvatskoj, u kojoj je krajem rujna ove godine u opticaju bilo 400 tisuća MasterCard kartica ili 60 tisuća više nego krajem 2004.
(Hina) xtam yds