"Posvojenjem" 10 škola Oriflame je postao zlatni sponzor akcije koja je dosad obuhvatila 216 škola sa 113.000 djece iz 80 gradova i naselja u Hrvatskoj, priopćeno je danas iz te tvrtke.
Za provedbu jednogodišnjeg programa za svaku školu treba 20.000 kuna, a u protekle dvije godine 50 škola uspješno je savladalo program i dobilo priznanje "Škola bez nasilja".
Kampanju o sprečavanju nasilja među djecom UNICEF je započeo u javnim glasilima u studenome 2003. jer su istraživanja pokazala da svako peto dijete u Hrvatskoj trpi učestalo nasilje svojih vršnjaka.
Istodobno, građani su u anketama ukazali na dva najbitnija problema koja se tiču djece - kvalitetu obrazovanja i zaštitu od zlostavljanja i zanemarivanja.
Nakon dvije godine akcije u školama nezavisno istraživanje zabilježilo je značajno smanjenje verbalnog i fizičkog nasilja među učenicima.
Donaciju Oriflame Kozmetike u ime UNICEF-a primit će ambasador UNICEF-a za Hrvatsku Zlatan Stipišić Gibboni.