"Crvenim vragovima" je ugovor s Vodafoneom donosio je 13.1 milijun eura godišnje, a razlog prekida suradnje je ulazak telekomunikacijske kompanije u Ligu prvaka. Vodafone je potpisao trogodišnji ugovor s UEFA-om kojim će imati pravo emitiranja sažetaka utakmica i prikazivanja pogodaka na mobitelim treće generacije.
"Majica Manchestera u svijetu sporta ima poseban značaj. Vjerujem kako ćemo pronaći još jačeg i boljeg sponzora. Već smo započeli pregovore s nekim kompanijama," poručio je komercijalni direktor Manchestera, Andy Anson.
Vodafone je započeo suradnju s Manchester Unitedom u srpnju 2000. godine, a prije toga na dresovima ManU-1 18 godina nalazio se znak japanske kompanije Sharp. Najbogatiji sponzorski ugovor u Premiershipu ima engleski prvak Chelsea, kojem južnokorejska kompanija Samsung za reklamu na dresu plaća 73 milijuna eura u pet godina. Prošlog mjeseca je Real Madrid potpisao još bogatiji ugovor s proizvođačem mobitela BennQ - vrijedan 100 mlijuna eura za pet godina.