Akciju "Zapošljavanje u turizmu" provodili su prvi put ove godine kao pilot projekt, uz podršku Ministarstva mora, turizma, prometa i razvitka, Ministarstva gospodarstva, rada i poduzetništva te Hrvatskog zavoda za zapošljavanje (HZZ).
Cilj akcije bio je poticanje zapošljavanja kvalificiranih zaposlenika tijekom turističke sezone, zbog čega bi iduće godine krenuli s akcijom ranije.
Njihovu web stranicu posjetilo je u to vrijeme više od 25 tisuća osoba, na besplatno pregledavanje poslodavcima ponuđena su 1.022 nova životopisa posloprimaca u djelatnosti turizma i ugostiteljstva te dan popust od 20 posto na oglašavanje u navedenoj djelatnosti.
Ističu i da su zaposlenike tijekom trajanja akcije najviše tražile turističke tvrtke i objekti s područja Splitsko-dalmatinske županije (17 posto), Primorsko-goranske (10 posto), Istarske i Dubrovačko-neretvanske (po 8 posto) te Zadarske i Šibensko-kninske županije (po 5 posto).