Parnjača će se s remonta prevoziti trasom Slavonski Brod - Novska - Dugo Selo - Zagreb Glavni kolodvor, a zaustavljat će se u kolodvorima Nove Gradiške, Novske, Kutine, Ivanić Grada i Dugog Sela.
Remont te lokomotive izveli su zaposlenici HŽ-ove tvrtke kćeri Remonta i proizvodnje željezničkih vozila iz Slavonskog Broda. Kad se preveze u Zagreb, parnjača će biti postavljena na izložbeni kolosijek Hrvatskoga željezničkog muzeja.
Parna lokomotiva serije 51-144 sagrađena je 1945. u Brodu i jedna od samo 16 sagrađenih lokomotiva te serije. Inače takve lokomotive gradile su se u tvornici lokomotiva Madžarskih državnih željeznica u Budimpešti.
Ta lokomotiva je posljednja lokomotiva koja je vozila u doba parne vuče na prugama u Hrvatskoj, a zadnji je put vozila 23. rujna 1988. kad je iz Pakraca svečano otpraćena u Zagreb.
U fundusu Hrvatskoga željezničkog muzeja sačuvano je 13 lokomotiva serije 51, od kojih je 10 postavljeno kao spomen-lokomotive na kolodvorima diljem Hrvatske, jedna se nalazi u Lovrakovu centru u Velikom Grđevcu, a dvije na izložbenim kolosijecima Hrvatskoga željezničkog muzeja u Zagrebu.