Riječ je o prvom slučaju izgradnje, odnosno proboja drugih cijevi tunela u kršu u Hrvatskoj za vrijeme dok su paralelni tuneli bili pod prometom.
Izvođač radova je splitska građevinska tvrtka Konstruktor inženjering, a današnjim završnim miniranjem završeni su radovi na iskopu i gradnji primarne podgrade tunela.
Radovi su završeni prije roka predviđenim planom, budući se radilo tijekom cijelog ljeta.
Tunel Čardak nalazi se na dionici Ravna Gora - Vrbovsko. Duljina južne cijevi je 601 metar, a glavna trasa ispred i iza tunela ukupne je duljine 2.396 metara.
Radovi na drugoj cijevi tunela Čardak počeli su krajem svibnja ove godine, a financirani su kreditom njemačke razvojne banke Kreditanstalt für Wiederaufbau. Ta sredstva predstavljaju uštedu odnosno neutrošena sredstva za realizaciju prve faze izgradnje autoceste Rijeka-Zagreb.
Inače, u sklopu druge faze izgradnje autoceste Rijeka - Zagreb, odnosno dopune na puni profil autoceste koja će, kako se predviđa trajati do 2008., izgradit će se 11 tunela tijekom odvijanja prometa u već postojećim, usporednim tunelskim cijevima.
(Hina) xnz yds