FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

Cilj Neckermanna Hrvatska postati regionalni centar za katalošku prodaju

Autor: ;tper;
ZAGREB/VARAŽDIN, 9. studenog 2005. (Hina) - Tvrtka za katalošku prodajuNeckermann Hrvatska u narednom razdoblju planira postati regionalnicentar za katalošku prodaju koji će biti na usluzi poduzećima iz svojegrupacije te bilo kojem poduzeću sa srodnom djelatnošću koje uNeckermannu može potražiti cjelovitu uslugu, objavili su izNeckermanna.
ZAGREB/VARAŽDIN, 9. studenog 2005. (Hina) - Tvrtka za katalošku prodaju Neckermann Hrvatska u narednom razdoblju planira postati regionalni centar za katalošku prodaju koji će biti na usluzi poduzećima iz svoje grupacije te bilo kojem poduzeću sa srodnom djelatnošću koje u Neckermannu može potražiti cjelovitu uslugu, objavili su iz Neckermanna.

U šest godina poslovanja u Hrvatskoj zabilježili su rast i razvoj, a u tvrtki ističu kako nisu iskorištene sve mogućnosti širenja kataloške prodaje na području Hrvatske ali i susjednih zemalja.

Neckermann Hrvatska trenutačno zapošljava 250 djelatnika, a godišnje ostvaruje promet od oko 23 milijuna eura.

Od poduzeća za katalošku prodaju koje je prije šest godina započelo svoje poslovanje u Hrvatskoj sa 12 djelatnika i prvim katalogom na 68 stranica tiskanog u 60.000 primjeraka, Neckermann Hrvatska je prerastao u jednu od vodećih kataloških kuća u zemlji, s godišnjom nakladom od 5,5 milijuna kataloga i 5 milijuna primjeraka tiskanica.

(Hina) xtp yds

An unhandled error has occurred. Reload 🗙