Seminar, koji se na tom fakultetu održava do 23. listopada, okupio je brand menadžere, marketinške i strateške eksperte u kompanijama zainteresiranim za izgradnju i razvoj tržišno snažnih robnih marki.
Posebne teme bit će i strategije razvoja novih i već postojećih marki proizvoda, europske i hrvatske branding strategije, izazovi hrvatskog gospodarstva prilikom ulaska u EU, kao i ulazak europskih brandova na hrvatsko tržište.
Hem je u svom izlaganju naglasio i da "brand management" postaje sve važniji strateški i operativni alat za tvrtke i organizacije, budući je, kako je kazao, u svijetu vrijednost nematerijalne imovine često najveći dio tržišne kapitalizacije, osobito velikih tvrtki.
Govoreći o mogućnostima brandinga u Hrvatskoj Hem je istaknuo da se njen potencijal najviše očituje u kvalitetnoj i obrazovanoj radnoj strukturi te u nedirnutnosti prirodnih ljepota, što svakako treba znati iskoristiti u kreiranju uspješnih budućih brandova.
Vidljivost uspješnog branda očituje se u percepciji njegove kvalitete te pozitivnim i jedinstvenim asocijacijama koje kupca vežu uz njih, a što dovodi i do lojalnosti kupaca spram određene marke proizvoda.
(Hina) xtam yds