Otvarajući Kongres predsjednica CROMAR-a Tanja Kesić istaknula je kako će se sudionici kongresa u dva dana baviti starim i novim paradigmama u marketingu koje će biti podloga za daljnji rad kao i za unapređenje hrvatskog gospodarstva.
Cilj kongresa, kako je kazala, bio je okupiti znanstvenike, istraživače i stručnjake iz prakse različitih područja marketinga te potaknuti raspravu o marketinškoj praksi, istraživanjima i društvu u cjelini.
Sve brži razvoj tehnologije, globalizacija, promjene u ukusima te dinamične organizacijske strukture samo su neki od faktora koji dovode do kontinuiranih promjena u području marketinga i marketinškog komuniciranja, istaknuto je.
Tijekom dva dana trajanja Kongresa bit će riječi o svim relevantnim područjima marketinga, no najviše pažnje posvetit će se marketinškoj strategiji, integriranom marketinškom komuniciranju, marketingu i novim tehnologijama te društvenom marketingu.
Posebna zanimljivost ovogodišnjeg kongresa je sudjelovanje odabranih studenata marketinga, koji će svoje radove prezentirati pred mnogobrojnim stručnim auditorijem. Riječ je o studentima koji su sudjelovali u natječaju za izbor najboljih studentskih radova koje su proveli nastavnici marketinga na visokoškolskim sveučilišnim institucijama.
(Hina) xtp yds