U sklopu FESTO-a i ove će godine biti dodijeljene nagrade za dostignuća u oglašavanju "Zlatno zvono", koje će ove godine, istaknuo je Kanceljak, biti dodijeljene ne samo autorima, već i naručiteljima najboljih radova, odnosno tvrtkama.
Žiri FESTO-a ocjenjuje 293 prispjela rada u više kategorija, poput tv oglasa, radio spota, novinskog oglasa, vanjskog oglasa, cjelovite kampanje i sl., a od ove godine "Zlatno zvono" će biti dodijeljeno i u kategoriji kreativne upotrebe medija.
Ujedno, u sklopu festivala održat će se i izložba prijavljenih radova, koja će, također po prvi put, biti otvorena i za građanstvo.
Središnja tema konferencije, koja se također održava u sklopu FESTO-a, bit će 'Nove tehnologije - novi komunikacijski kanali', a prema riječima programskog direktora Edvina Jurina, okupit će izlaganja sedam inozemnih te dvojice domaćih stručnjaka na tom području.
Konferencija se ove godine, rekao je Jurina, bavi postojećim i nadolazećim medijskim platformama, mogućnostima digitalne televizije, ulozi radija u medijskoj budućnosti, upotrebom novih medija u oglašavanju i komuniciranju, marketingom putem mobilne telefonije i dr.