Krajem kolovoza ta talijanska zrakoplovna kompanija raspolagala je likvidnim sredstvima u vrijednosti 300 milijuna eura. Te će zalihe biti potrošene do kraja godine, piše u utorak milanski gospodarski list "Sole 24 Ore".
Jedini je spas u dokapitalizaciji ali i ta bi se mogućnost mogla izjaloviti zbog odustajanja milanske banke Intesa, koja je zajedno s Deutsche Bank željela sudjelovati u projektu dokapitalizacije, piše rimski list "Messaggero".
Intesa je prekršila načelni sporazum s DB o formiranju jamstvenog konzorcija za spašavanje Alitalije te bi dokapitalizacija posrnule zrakoplovne kompanije mogla biti odgođena.
Vlada je većinski dioničar u Alitaliji s vlasničkim udjelom od 62 posto i izrazila je zabrinutost zbog takvog razvoja događaja. Ministar gospodarstva Giulio Tremonti namjerava se u srijedu sastati sa šefovima dvije banke kako bi ih nagovorio da ipak ustraju na planovima spašavanja.
Tremonti trenutno radi na dekretu koji bi trebao uključiti i mjere potpore uzdrmanom zračnom prometu u Italiji. Talijanska vlada donijet će odluku o subvencijama zrakoplovnoj industriji u vrijednosti oko 100 milijuna eura. Polovina te svote trebala bi završiti u blagajni prezadužene Alitalije.
Propisi EU brane članicama da subvencijama štite uzdrmane zrakoplovne kompanije od stečaja. Zato će Europska komisija sigurno pomno provjeriti vladin paket pomoći Alitaliji.