Na EXPO-u u Aichiju predstavilo se 125 zemalja i međunarodnih organizacija, te mnoge nevladine i neprofitne udruge, kao i velike japanske korporacije. Izložbu održanu na 173 hektara u predgrađu Nagoye, četvrtog po veličini grada u Japanu, u šest mjeseci je posjetilo više od 22 milijuna posjetitelja.
Posljednji dani EXPO-a obilježeni su velikim gužvama, tako da je broj posjetitelja premašio prvotno planirani broj za čak 7 milijuna, a nadmašen je i broj posjetitelja prethodnog EXPO-a u Hanoveru za 4 milijuna.
Zadnjeg dana EXPO-a i Hrvatski paviljon je zatvorio vrata za posjetitelje, doznaje se od hrvatskih predstavnika u Aichiju. U 185 dana gotovo milijun ljudi upoznalo je Hrvatsku kroz maštovitu priču o kapi vode i zrnu soli. Sjajne kritike iz medija, pohvale od mnogobrojnih VIP gostiju, te ogroman interes i sjajan prijem kod posjetitelja, svrstale su Hrvatski paviljon u sam vrh najboljih paviljona na EXPO-u 2005. i dokaz su da se Hrvatska, nakon Lisabona i Hanovera, još jednom dostojno predstavila na Svjetskoj izložbi.
Prva svjetska izložba 21. stoljeća protekla je u znaku Mudrosti prirode, te u jedinstvenom ozračju prijateljstva među zemljama kakvo ovakav događaj uvijek nosi. Stoga ne čudi da je lajtmotiv završnih govora uglednika iz Japana i cijelog svijeta upravo želja da se ovako uspješna izložba ponovi u Zaragozi 2008. i Šangaju 2010.