Predstavljeno je strateško partnerstvo IBM-a i kineskog proizvođača računala Lenovo, koji je u prvoj polovici ove godine kupio kompletno IBM-ovo poslovanje sa računalima. Lenovo ima godišnji prihod od tri milijarde dolara, a prva je tvrtka koja se počela baviti računalima u Kini, te prva od kineskih tvrtki koja je izašla na burzu u Hong Kongu. Prihod IBM poslovanja s računalima iznosio je 10 milijardi američkih dolara godišnje, ali je poslovanje IBM-a u tom segmentu bilo na granici profitabilnosti.
Direktor predstavništva Lenova u Hrvatskoj Ranko Potkonjak kazao je da predstavništvo djeluje od početka kolovoza i da trenutno nude računala iz IBM-ove grupe osobnih računala, te ih prodaju preko IBM-ove mreže tvrtki partnera.
Strategija Lenova je da sa jakim brandovima proizvoda pojačaju brand kompanije u svijetu, rekao je Potkonjak.
Na forumu je danas bilo je riječi i o zaštiti informacijskog sustava u bankarstvu, a brojne tvrtke poput VIPNeta, SAP-a drugih predstavila su svoja tehnološka rješenja.
Posebnost ovogodišnje konferencije je i obilježavanje desete godišnjice rada IBM-a Hrvatska te više od 70 godina prisutnosti IBM-a na hrvatskom tržištu. Daleke 1935. proizvodni program IBM-a činili su strojevi za obradu podataka na bušenim karticama, električni pisaći strojevi i električni satovi za posebne namjene. Prva poduzeća koja su pokazala potrebu za ovakvim proizvodima te postala prvi IBM-ovi korisnici u Hrvatskoj bili su Banovina Hrvatska, Tvornica dugmeta "Destalit" i zagrebačka tvrtka "Herman Pollak i sinovi" .Već 1937. IBM izlaže svoj kompletan proizvodni program na sajmu Zagrebački Zbor, preteči današnjeg Zagrebačkog Velesajma.